שתף קטע נבחר
 

סובארו אימפרזה החדשה - בינתיים בארה"ב

יצרנית הרכב היפנית הציגה את הדור הבא של המשפחתית הפופולרית, בינתיים בגרסה אמריקנית בלבד. אלינו היא צפויה להגיע בגרסה אירופית שונה במקצת, עד סוף השנה הנוכחית

אימפרזה חדשה, אמריקה סטייל. סובארו היפנית מציגה בניו-יורק דור רביעי לאימפרזה, המשווקת בישראל תחת השם B3. למרות שמדובר בדגם המוכר לנו היטב, הגרסה שהוצגה בארה"ב היא זו שתשווק בצפון אמריקה. בשוק המקומי, כמו-גם זה האירופי, תשווק גרסה שונה במקצת, הן במראה ובוודאי במפרט הטכני. בכל מקרה, ובשני השווקים כנראה, תזכה האימפרזה החדשה למנוע הבוקסר החדש של החברה, בנפח 2.0 ליטר, אותו פגשנו כבר בגרסה הנוכחית של רכב הפנאי פורסטר. תחילת שיווק באירופה וישראל מתוכננת לסוף השנה הנוכחית - כך נמסר מיפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל. 

 

 


 

האימפרזה החדשה זכתה לסבכה קדמית שונה, יחידות תאורה קדמיות חדשות וקשתות גלגלים מנופחות. לא מפתיע, שכן בארה"ב היא משווקת אך ורק עם גרסת הנעה כפולה. בסיס הגלגלים יהיה ארוך ב-2.5 ס"מ מבעבר, ויעמוד על 264.5 ס"מ. המידות החיצוניות נותרו ללא שינוי מהותי, עם אורך כולל של 458 ס"מ לדגם הסדאן, ו-441.5 ס"מ להאצ'בק (חמש דלתות). הרוחב יעמוד על 174 ס"מ, והגובה על 146.5.

 

למרות שהמידות החיצוניות לא שונו מהותית, יאפשר בסיס הגלגלים שגדל, מרחב מחייה משופר ליושבי המכונית. כצפוי, בסובארו מבטיחים כי בתא הנוסעים וסביבת הנהג ישלובו חומרים באיכות גבוהה מבעבר.


 

האימפרזה החדשה תקבל כאמור את מנוע הבוקסר 2.0 ליטרים החדש של החברה, המייצר 148 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים רציפה, או חמישה הילוכים ידנית. עיקר כוחו של המנוע החדש מתבטא, כנהוג כיום, בצריכת דלק מופחתת ופליטת מזהמים צנועה מבעבר. בסובארו לא מציינים נתונים מלאים, אך מבטיחים כי מדובר ברכב ההנעה הכפולה החסכוני ביותר בארה"ב, עם 15.3 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים