שתף קטע נבחר
 

יגואר מעדכנת את פניה

יצרנית היוקרה הבריטית מציגה בניו-יורק מתיחת פנים ל-XF ול-XK, שני דגמים שזכו עתה ליחידות תאורה קדמיות שונות. מדוע השינוי המינורי היה חשוב מספיק? בגלל הביקורת כמובן

בסגנון האחות הגדולה. יגואר מציגה בניו יורק גרסה עדכנית ל-XF, שמטרתו ליישר קו עיצובי עם האחות הגדולה, ה-XJ. יחד עם מתיחת הפנים מוצגת גם גרסת בסיס חדשה, עם מנוע דיזל צנוע נפח (2.2 ליטרים), ולראשונה ב-XF, עם ארבעה צילינדרים בלבד. בנוסף הציגו ביגואר עדכונים חיצוניים ל-XK הספורטיבית, שהושקה אף היא רק לפני זמן לא רב. הסיבה לעדכון הבהול - ביקורת מצד לקוחות, שהתמקדה בעיקר במראה החרטום.

 


 

ה-XF מציגה כאמור יחידות תאורה חדשות ו"רזות יותר", כך יגואר, המעוטרות בנורות לד עדכניות. בנוסף זכתה גם הסבכה הקדמית לעדכון קל, והיא כעת גדולה וניצבת יותר מהקודמת. מכסה המנוע נמוך מקודמו, ומאפשר כך לצללית להיות קרובה יותר לקרקע ולבסס את מראה המכונית כדינמי יותר, וקרוב לשפת העיצוב של ה-XJ. פתחי אוויר חדשים ועיטורי נורות לד ביחידות התאורה האחוריות, יחד עם גלגל הגה, מוט הילוכים, פתחי אוויר חדשים ומושבים מעודכנים בעלי תמיכה צדית עדיפה, משלימים את השינויים.

 

בנוסף, לראשונה מציגה יגואר מנוע דיזל בעל ארבעה צילינדרים ונפח של 2.2 ליטר בלבד (190 כ"ס) בדגם זה. יחידה זו תשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית מבית ZF. יחד עם מערכת עצור וסע, מציגה ה-XF פליטת מזהמים של 149 גרם CO2 בלבד לק"מ, וצריכת דלק של כ-17.7 ק"מ לליטר במסלול נסיעה משולב.


 

ביגואר הציגו בנוסף גרסה מעודכנת ל-XK, שלדבריהם לוקחת מאפיינים מדגם ה-XKR-S שהוצג בתערוכת ז'נבה השנה. את ההבדלים העיקרים ניתן בשנית, למצוא בחלק הקדמי של המכונית, עם סבכה חדשה ויחידות תאורה דקות המעוטרות בנורות לד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יגואר XF, יחידות תאורה חדשות גם מאחור
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים