שתף קטע נבחר

בכיר בב.מ.וו זלזל בעתיד חשמלי, וחזר בו

מה קורה כאשר מנהל בכיר בתעשיית הרכב יוצא כנגד המהפכה החשמלית? אם הוא במקרה מועסק על-ידי חברה הנמצאת בעיצומו של תהליך חישמול, ההסברים וההתנצלות יגיעו במהירות הבזק לתקשורת

"אני מתנצל על דברי שלא נבחרו בקפידה ראויה, ועומד לחלוטין מאחורי החלטות ב.מ.וו". דברים אלה נאמרו על-ידי ג'ים אודונל, האיש העומד בראש ב.מ.וו צפון אמריקה, אחד השווקים היותר חזקים של המותג בעולם. והסיבה להסבר הדחוף הזה, היא דבריו בעניין הרכב החשמלי, שצוטטו בדטרויט ניוז ב-18.4. אודונל אמר, לא פחות ולא יותר, כי "רכב חשמלי אינו מתאים למרבית האנשים, כ-90% או אף יותר מהאזרחים. לדבריו, הבעיה היא טווח הנסיעה הוגבל של הסוללות, לפחות אלה שנמצאו כיום בשימוש.

 

וזו כמובן בעיה. יתכן ואודונל צודק, ויש הרי לא מעטים בתעשיית הרכב המסכימים עמו. אחרים הצביעו על כך שבחירת ב.מ.וו לדחוף קדימה במהירות פרויקטים חשמליים, עם מגוון דגמים מתוכנן שחלקו כבר נחשף, נבעה בעיקר מפאניקה באשר למחיר הדלק הגבוה, המשבר הכלכלי של 2009 והירידה התלולה במכירת מכוניות. אלא שאודונל חייב היה לדעת טוב יותר. הכרזה שכזו מפי אישיות כה בכירה, נשמעת פחות או יותר כמו בגידה.

 

בהנהלת ב.מ.וו הסבירו כנראה לאודונל מה הבעיה, וסביר להניח שעשו זאת באופן שלא הותיר כל מקום לספקות. "לא בחרתי את מילותיי בקפידה הראויה, וראוי היה שדברי יהיו בהירים יותר", אמר בהודעה לעיתונות. "ברצוני להדגיש כי אני עומד ב-100% מאחורי כל ההחלטות - תכניות עתידיות, עיצוב, פיתוח, השכרה, החכרה ומכירה - הנוגעות לרכב חשמלי. אנחנו משוכנעים כי ב.מ.וו נמצאת בדרך הנכונה עם ההיצע והגמישות הביצועית של ה-ActiveE וה-i3 המתוכננת לעתיד", כך הוסיף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים