שתף קטע נבחר
 

תכירו: קיה פיקנטו חדשה, כמעט הזולה בארץ

מתחרה נוספת בקטגוריית מכוניות המיני נחתה בארץ, עם תג-מחיר מפתה שמתחיל ב-62 אלף שקלים לגרסה הידנית עם מנוע ליטר, ו-74 אלף לגרסה האוטומטית עם מנוע 1.25 ליטר

הקטנה של קיה כבר כאן, ובזול. חברת טלקאר, יבואנית קיה, מתחילה היום (א') בשיווק הפיקנטו בגרסתה העדכנית. המכונית המודרנית הוצגה לפני מספר חודשים בתערוכת הרכב של ז'נבה, ושייכת לדור החדש של מכוניות החברה, בראשן הסול והספורטאז'. בארץ היא תשווק בשתי גרסאות מנוע, ובשילוב תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. תג המחיר מתחיל ב-62 אלף שקלים, ולכן היא "מחמיצה" במעט את כתר המכונית הזולה ביותר בישראל. תואר זה שייך - עדיין - לסוזוקי אלטו הוותיקה, שנמכרת כאן ב-60 אלף שקלים.

 

 


 

הפיקנטו שייכת לקטגוריות מכוניות מיני עירוניות מודרניות, עם ממד אורך של 360 ס"מ ו-160 ס"מ לרוחב. עיקר תשומת הלב הוענקה, באופן טבעי, לממדים צנועים המאפשרים תנועה וחנייה נוחות בעיקר. בסיס הגלגלים של הפיקנטו עומד על 238 ס"מ, כמעט בדיוק כמו אחותה הכמעט-תאומה, יונדאי I10. ההבדל הבולט בין השתיים - ממד הגובה. היונדאי גבוהה בחמישה ס"מ, ויקרה ב-2,000 שקלים.

 

הפיקנטו תציע לרוכשיה אפשרות לשתי גרסאות מנוע. הראשון בנפח ליטר ועם 69 כ"ס, תיבת חמישה הילוכים ידנית, נתון צריכת דלק רשמי של 28.4 ק"מ לליטר, ו-99 גרם CO2 בלבד לק"מ. המנוע החזק בנפח 1.25 ליטרים מייצר 85 כ"ס, ישווק עם תיבת ארבעה הילוכים אוטומטית בלבד. צריכת הדלק תעמוד על 19 ק"מ לליטר, ופליטת המזהמים על 125 גרם CO2 לק"מ.

 

הפיקנטו תשווק בארץ בשתי רמות אבזור - LX ו-EX - כאשר הדגם הידני ישווק עם האבזור הבסיסי בלבד. כל הדגמים ימכרו כאן עם שש כריות אוויר, כניסות AUX ו-USB. ברמת האבזור הגבוהה, שתעלה 76,200 שקלים עבור הגרסה האוטומטית, תזכו גם בחישוקים קלים וגלגל הגה מצופה עור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המתחרה של קיה בקטגוריית המיני
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים