שתף קטע נבחר
 

מרצדס G קלאס - והוא לפני סיום

אחד מרכבי השטח המוערכים בהיסטוריה, ה-G בעל המרכב הזוויתי, נכנס לישורת האחרונה של חייו. לכבוד המאורע המרגש, משחררת מרצדס שתי גרסאות מהודרות. הסיכוי לראות אותן על כביש מקומי, נמוך במיוחד

רכב הכביש-שטח המיתולוגי של מרצדס, ה-G קלאס עטור ההילה, עומד לסיים את חייו. הדגם המוכר עם תא הנוסעים המרובע והתכנון העתיק, יפנה בעתיד הלא רחוק את הזירה לטובת דגם חדש יותר, מן הסתם עם יכולת כביש וסביבת נהג ונוסעים טובה בהרבה, וכנראה עם יכולת שטח מרשימה. מותר אמנם להניח שהדגם המחליף יהיה פחות קשוח למראה ולטיפול בשטח בעייתי, אך הוא ללא ספק יהיה נוח, בטוח וחסכוני מהנוכחי.

 

בכל מקרה, כאשר הוא כבר בן 32 ולקראת יציאתו לגמלאות, משחררת מרצדס לאולמות התצוגה שתי גרסאות לא-ממש מקוריות ל-G המוכר. עם המון כרום, ופוזה קרבית שמתאימה בעיקר לייעודו הנוכחי - הרבה רושם על עוברי אורח, כיעד מכירות של מעטים המסוגלים להרשות אותו לעצמם.

 

 


 

שתי הגרסאות עונות לשמות "BA3 Final Edition" ו-"Edition Select", ובמרצדס מסבירים שהן מוסיפות לרכב המיתולוגי פלדת אל-חלד וכרום. או במילים אחרות: נוצץ, מבהיק ומבריק יותר מכרגיל. שתיהן, שלא במפתיע, מצויידות לעייפה במיטב אבזור היוקרה שיש למרצדס להציע לנהג ולנוסעים - הראשונה כאשר היא מבוססת על גרסת בסיס הגלגלים הקצר של הרכב, השנייה מבוססת על בסיס הגלגלים הארוך.

 

בעוד הגרסה בעלת בסיס הגלגלים הקצר תשווק עם ה-G350 בעל מנוע שישה צילינדרים בלו-טק, עם הספק מרבי של 211 כ"ס או G500 עם 388 כ"ס, גרסת בסיס הגלגלים הארוך תהיה אך ורק ה-G500 החזק יותר. ואם אתם ממש מתעניינים, הרי שהגרסה הזולה מהשתיים, עולה "החל מ-90 אלף יורו" בגרמניה. בסיס הגלגלים הארוך עולה 100 אלף. וכן, זה המון כסף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים