קסטרו מרססת, פיילס מתבססת. חדש באופנה
אירוע הקיץ של קסטרו מושך תשומת לב בגלל היצירתיות - אבל רצינו יותר. רשת הנעליים פיילס מתחילה להתרחב ופותחת סניף שני בארץ - בבאר שבע. עוד מחוץ לעיר: ביקור במתחם המותגים החדש בפתח תקווה שהשאיר לנו טעם של עוד
מיטב המוחות בקסטרו שוקדים שעות נוספות בפיצוח הקשר בין אופנה לבין הנעשה ברחוב וממשיכים לייצר מסרים המחזקים את הקונספט האורבני. זה התחיל באמירה שליוותה את הקמפיין הקודם: "אנחנו האנשים של העיר הזאת", כלומר של תל-אביב (שהתכתבה, אולי, עם קמפיין דומה שנעשה בחברה לפני למעלה מעשור - איי לאב תל אביב) ובשבוע הבא תציג קסטרו את Castro Street Project, במסגרתו הפגישה בין מעצבי אופנה לאמני גרפיטי.
האירוע יתקיים בנמל יפו ובמסגרתו תוצג, על גבי קירות המבנים ובמחסן 2, תערוכה בהשתתפות 14 אמני גרפיטי, שחלקם הוטסו לארץ במיוחד. "הכל הגיע מהמקום של התחרות הגלובלית", מסביר גבי רוטר, מנכ"ל החברה. "שאלנו את עצמנו מה יש בקסטרו, שמאפשר להתמודד עם השוק התחרותי? התשובה שלנו למוטיבים הגלובלים - היא שאנחנו האנשים של העיר הזאת, אנחנו חיים אותה ותוך כדי כך אנחנו מבטאים את האמירה החברתית שלנו. זה מתחבר לאמירה הנוכחית שלנו: צאו לרחובות".
גופיה של קסטרו מן והצמד הרקוט. מחיר: 129 שקל (צילום: גלעד בר שלו)
פאשניסטים כמונו, שפחות מתלהבים מענייני גרפיטי, דווקא מתעניינים בקולקציית הקפסולה שנוצרה לצורך הפרויקט, פרי שיתוף הפעולה בין מעצבי האופנה של קסטרו ואמני הגרפיטי. לכל מעצב אופנה הוצמד אמן גרפיטי וביחד הם יצרו טי שירטים לגברים ולנשים.
אהבנו במיוחד את החולצות שיצר מעצב קסטרו מן אסף לינקובסקי יחד עם צמד אמני הגרפיטי הרקוט מגרמניה; הסגנון המעט אפל של הצמד הגרמני משתלב בצורה מדויקת עם גווני כתום-בהיר וירוק שנבחרו לחולצות. בנוסף, ישנו סימון בצד הפנימי של החולצה לפיו ניתן לגזור אותה בצורה מדויקת, ולהישאר עם חולצה – הפעם ללא שרוולים.
מטפחים את החיבור בין הרחוב לאופנה. קסטרו בנמל יפו (צילום: עידו איז'ק)
המהלך של קסטרו מעניין ומרשים, אך מעט יומרני מבחינה אופנתית. אחרי שהושקע זמן רב כל כך בעבודה המשותפת של מעצבי האופנה ואמני הגרפיטי, שלא לומר המשאבים וההפקה ובתמורה מתקבלת קולקציה בת חמישים טי שירטים בלבד, קצת מאכזבת. את החולצות ימכרו במהלך חמשת ימי האירועי ובסופו של דבר - התעלפנו על חלק מהפריטים, אז לא נהיה קטנוניים.
עוד פריט שאהבנו מהקפסולה, 129 שקל (צילום: גלעד בר שלו)
- 17.5-21.5, נמל יפו. שעות הפתיחה: ג', ד', ה' 16:00 – 22:00 , ו' 09:00 – 18:00 ש' 10:00 – 22:00
טווח מחירים: קסטרו, 90-159 שקל, קסטרומן, 90-129 שקל
קומת מותגים חדשה בקניון פתח תקווה
חדשות על אופנה מחוץ לעיר הגדולה - הידועה בכינויה תל אביב - תמיד מחממות את הלב לפאשניסטים כמונו. לפני מספר שבועות נפתחה קומת מותגי אופנה בקניון הגדול בפתח תקווה, ובה 42 חנויות של מעצבי אופנה מקומיים א-לה רונן חן וסיגל דקל, וגם רשתות אופנה כמו טופשופ, H&M, ברשקה ואחרות.
"קומת המותגים החדשה מהווה פלטפורמה אדירה עבור מותגים בינלאומיים שחיפשו מיקומים מתאימים לפתיחת חנויות בישראל", מתרגש דני טורקניץ', מנכ"ל הקניון. "עיצוב החנויות נעשה על פי סטנדרטים מחו"ל, כולל ויטרינות גבוהות מהרגיל בגובה של חמישה מטרים, והקצאת שטחים גדולים במיוחד לכל חנות. הקומה עצמה מעוצבת כמרחב חוויתי עם פלטפורמות פרסום ולא פחות מ-105 מסכי פלזמה. עיצוב הקומה מתבטא בבינלאומיות גלובאלית המספקת תחושה של חו"ל, זאת בזכות מראה מואר, לבן, נקי ובעיצוב מינימליסטי".
ואכן, עורכת אתר לאשה, קרן אוחיון, ביקרה במקום ומאשרת: "שדרות הקומה רחבות מאוד, בדומה לקניוני הענק האמריקאיים, מה שנותן לקונים אפשרות להסתובב בנוחות מירבית, הקניון מואר בצורה יוצאת דופן - שלא מוכרת במחוזותינו, ומגוון החנויות מרשים. מסקרן במיוחד מה יהיה מהלך התגובה של קניונים אחרים בישראל, הממתגים את עצמם כ'קניוני אופנה', כי הקניון הגדול הציב רף גבוה בתחרות ביניהם".
מתחם חדש ונוצץ מביא אל פתח תקווה את העולם הגדול (צילום: שי וליץ)
מותגים נוספים שתפגשו במתחם הם פול אנד בר, פוקס, טימברלנד, בליאבונג, סליו, חברת האיפור מאק, אדידס, אקססורייז, אלדו, ספרינג, וינס קמוטו, דפנה לוינסון ואמארו ובינואר 2012 צפוי להיפתח בקומה הסניף הראשון בארץ של הרשת האמריקאית הוותיקה והאהובה - אמריקן איגל, כך שיש בהחלט למה לחכות.
בקרוב יהיה כאן הסניף הראשון של אמריקן איגל בישראל (צילום: שי וליץ)
באר שבע מתפנקת בסניף של רשת ההנעלה Payless
לאחר שתושבי פתח תקווה זכו בסניף הראשון בישראל של רשת ההנעלה האמריקאית והזולה Payless, בשבוע שעבר נפתח הסניף השני של הרשת בשדרה השביעית שבבאר שבע. הסניף הוקם בקונספט דומה לזה שבפתח תקווה (וכפי שמוכר ברשת בשאר העולם) עם מחלקות נשים, גברים וילדים.
היתרון בפיילס הוא המגוון הגדול של מותגי נעליים בטווח מחירים רחב. בנוסף לכך, מעצבי אופנה מובילים כמו איזבל טולידו וכריסטיאן סיריאנו מעצבים ליין במיוחד עבור פיילס ואפילו סנובים כמונו מצליחים לחבב חלק מהדגמים שמציעה הרשת. "מחירי המותג בסניף החדש בבאר שבע יהיו מחירים הדומים למחירי ארצות הברית", מסביר סולי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל המייבאת ומשווקת את רשת פיילס בארץ. "זוג נעליים יעלה בממוצע כ-100 שקל".
עד סוף שנת 2011 ייפתחו 15 חנויות נוספות ברחבי הארץ וסקרל מבטיח לספק ללקוחות אופנה ואיכות במחירים הטובים ביותר בשוק הישראלי. קבל ברטלייק ובתמורה נשמח לתשובה - אז מתי ייפתח הסניף בתל-אביב?
עוד כתבות באתר לאשה