שתף קטע נבחר

 

הישג ל"פועלים כמוני" בתחרות המדיה החברתית

השירות החדש של בנק הפועלים המאפשר ללקוחות לבחון את התנהלותם הפיננסית בהשוואה לקבוצת ייחוס של לקוחות הדומים להם בפרופיל, הגיע למקום השני, בהפרש של קול אחד, בתחרות יישומי המדיה החברתית המצטיינים לשנת 2011

שירות "פועלים כמוני" נבחר במקום השני כאחד מיישומי המדיה החברתית המצטיינים לשנת 2011 בתחרות EFMA היוקרתית שהתקיימה בשבוע שעבר בפריס. בנק הפועלים עלה לשלב הגמר בקטגוריית "מדיה חברתית" והבחירה למקום השני, מבין המתמודדים שהגיעו לגמר, היתה על חודו של קול.

 

שירות "פועלים כמוני", שהינו חלק מרכזי בשירות "פועלים connect", והושק לפני מספר חודשים, מעניק ללקוחות הבנק את האפשרות לבחון את התנהלותם הפיננסית בהשוואה לקבוצת ייחוס של לקוחות הדומים להם בפרופיל המשפחתי והכלכלי שלהם.  

 

הלקוחות יכולים להיעזר במידע סטטיסטי מקיף ועדכני, על התנהלותו הפיננסית של הצרכן הישראלי. להשוות את סך ההוצאות הכולל ואת התפלגות ההוצאות לפי קטגוריות שונות, כגון מזון, תקשורת, חינוך, רכב, פנאי וכד'.

 

למעשה, השירות ממנף את המידע הסטטיסטי שהבנק צובר על ההתנהלות הבנקאית של לקוחותיו וינתח את פעילותם הבנקאית בחלוקה ליותר מ-200 פלחי אוכלוסיה (לפי פילוח של גיל, מצב משפחתי, מספר ילדים רמת הכנסה, מקום מגורים ועוד), תוך יצירת קבוצות ייחוס להשוואה. המידע יתבסס על התנהלותם של מאות אלפי לקוחות הבנק בחשבון העו"ש וכן בכרטיסי האשראי שהונפקו על ידי הבנק.

 

על פי נתוני הבנק, עד היום הצטרפו לכלי לניהול תקציב מעל 200 אלף לקוחות.

 

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים, שנכחה בתחרות, אמרה: "התואר החשוב הזה מצטרף לשורה ארוכה של פרסים, אותות הכרה וציונים לשבח שבהם זכו שירותי הבנקאות הישירה של הבנק לאורך השנים. בנק הפועלים מוביל את השירותים הישירים במערכת הבנקאות בישראל, עם למעלה ממיליון לקוחות פעילים באינטרנט ובטלפון, כולל למעלה מחצי מיליון לקוחות פעילים בסלולר. נמשיך לשקוד על פיתוח שירותים ישירים חדשניים שיאפשרו ללקוחותינו לקבל מידע ולבצע פעולות בכל זמן ומכל מקום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מירב ספטרובסקי, מנהלת אגף בנקאות ישירה, בנק הפועלים
צילום: סיון פרג'
מומלצים