שתף קטע נבחר

 

הפורמט הישראלי 'The Frame' נמכר לארה"ב

ריאליטי הזוגות של "יולי אוגוסט הפקות", במסגרתו יתמודדו זוגות על אהבת הקהל, יעלה לשידור ברשת CW הצעירה

עוד הצלחה ישראלית בטלוויזיה האמריקאית. חברת "יולי אוגוסט הפקות", שרק לאחרונה מכרה את "לעוף על המיליון" לרשת NBC, מכרה פורמט נוסף שלה לרשת הכבלים CW. "הפריים" הוא ריאליטי חדש שלא שודר בארץ אך שודר כבר בספרד ואף נמכר לצרפת. על חתימת ההסכם אחראי מפיץ הפורמטים אבי ארמוזה.

 

במסגרת הריאליטי, שמונה זוגות מתמודדים על תואר אהבת הקהל. הזוגות סגורים כל משך התוכנית בחדר אחד בביתם הנמצא במעקב מצלמות במשך 24 שעות ביממה, ומתנהלים תחת ביצוע משימות שונות.

הזוג הנצפה ביותר במהלך השבוע באתר התוכנית, ימשיך לשלבים הבאים עד הגמר. הזוגות הכי פחות נצפים יהיו המועמדים להדחה.

 

רשת CW, שעלתה לאוויר רק לפני כחמש שנים, ידועה ככזו המכוונת לקהל צעיר יחסית. בין הסדרות אותן היא משדרת: "אחת שיודעת", "90210" ו"יומני הערפד". עד כה שידרה הרשת מספר מצומצם של תוכניות ריאליטי כשהבולטת בהן היא "הטופ מודל הבאה", אותה קיבלה בירושה מרשתות The WB ו-UPN שנסגרו והפכו לרשת אחת תחת השם CW. הרשת הכריזה כי תוכנית המציאות החדשה שהכלל המוביל בה הוא "If You're Out of the Frame, You're Out of the Game", תעלה לשידור בלוח שידורי הסתיו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים