חידוש עולמי: המכונה שתכין לבד בקבוק לתינוק
לאחר שכבשה את עולם הקפה, פונה "נסטלה" לשוק התינוקות (ולהוריהם טרוטי העיניים). ההמצאה: מכונה שלתוכה מכניסים קפסולה, לוחצים על כפתור ובתוך שתי דקות מקבלים מזון תינוקות בטמפרטורה המדויקת, כך מדווח "ידיעות אחרונות"
חברת "נסטלה" השוויצרית כבשה את העולם בעזרת מוצרים רבים, אבל השוס הגדול של השנים האחרונות היה ללא ספק המותג המצליח "נספרסו:" מכונות האספרסו הביתיות, הקלות לשימוש, בעלות העיצוב המודרני, שמוזנות בקפסולות ופולטות קפה משובח.
אתמול השיקה "נסטלה" את ההמצאה האחרונה שלה המבוססת על אותו הפטנט, אבל מיועדת לקהל יעד אחר: מכונת "נספרסו" לתינוקות בשם "בייבי-נס." במשך זמן רב שמרו בחברה השוויצרית על חשאיות בנוגע לפיתוח החדש. אתמול, במסיבת עיתונאים בלוזאן, שברו שם את השתיקה והציגו את המכונה החדשה.
טבליות עם תחליף חלב
החברה משחזרת את עקרון טבליות האספרסו ועושה לו התאמה למזון תינוקות. "בייבי-נס" מורכב ממכונה ומשלל טבליות שונות המכילות אבקות שונות של תחליפי חלב, שכל אחת מהן מיועדת לתינוק בגיל אחר. בסך הכל יש שישה סוגים של טבליות שמיועדות לתינוקות מגיל לידה ועד שלוש.
המכונה, כך הסבירו אתמול ב"נסטלה," יודעת מיד לזהות את סוג הטבלייה שמכניסים לתוכה ולחשב את כמות המים שצריך להוסיף למשקה. ההורים יוכלו לקבוע מראש את הטמפרטורה הרצויה של המים ולא להסתכן בכך שהמשקה יהיה חם מדי.
לאחר לחיצה על כפתור ההפעלה נדחסים המים אל תוך הטבליות ועוברים משם ישירות אל הבקבוק של התינוק, המותאם כמובן למכונה.
שעשוע להורים עשירים
התינוקות בשווייץ יהפכו כעת לשפני ניסוי של החברה, שכן המכונה תשווק תחילה רק בשוק השוויצרי. אבל ל"נסטלה" יש מטרה ברורה: לכבוש באמצעות המוצר הזה את העולם. בשווייץ יכלו כבר אתמול הורים נרגשים רבים לפשוט על החנויות ולרכוש לעצמם את המכונה בעלות של 250 פרנקים שוויצריים (כמעט 1,000 שקלים.(
בעבור חבילה של 26 קפסולות יצטרכו ההורים להוציא לפי שעה בין 49 ל55- פרנקים (כ200- שקלים.( לשם השוואה, מי שמכין משקה מאבקת מטרנה רגילה משלם בין רבע לשליש מהמחיר הזה. בקיצור, מדובר בשעשוע להורים עשירים מאוד או עייפים מאוד.
"אנחנו חושבים שזה עשוי להיות מצליח כמו 'נספרסו,' שהייתה חידוש עצום בשוק הקפה העולמי ושינתה את הדרך שבה אנשים שותים קפה," אמר אתמול מרטין גרידר, מנהל מותג "בייבי-נס". "זהו חידוש משמעותי באופן ההכנה של המזון לתינוקות."
המכירות של "נספרסו" זינקו בשנה שעברה ביותר מ20%- והכניסו לחברה השוויצרית 3.5 מיליארד דולר. כתבתנו נווית זומר מוסיפה כי מקורבים לחברת "מטרנה," ש"נסטלה" היא בעלת השליטה בה, אמרו ש"מטרנה" תבחן את המוצר ואת מידת התאמתו לישראל.