בעולם בו מכונת הגילוח עובדת על בנזין
קמפיין ההחדרה המסיבי למכונית החשמלית של ניסאן, מתאפיין כצפוי בהבטחה לעתיד ירוק ונקי לחלוטין, בו האנושות מתנתקת סופית ממנועים מזהמים הפועלים על דלק רגיל ופולטים עשן רב. ומה ישמש ליצירת אותו חשמל נקי?
כולנו מקבלים בשלוות נפש את העובדה שהמכונית מזהמת. אך מה היה אם כל שאר המכשירים החשמליים היום-יומיים היו עובדים גם כן באותו האופן? קמפיין פרסומי של יצרניות הרכב רנו-ניסאן, המעוניינות להפוך מובילות בתחום ההנעה החשמלית, עוסק בשאלה תיאורטית זו באופן מרהיב. שעון מעורר, מכונת הקפה, מכונת גילוח, מכונת צילום או נגן המוזיקה, כולם מונעים בעזרת מנוע בעירה פנימית, עם כל העשן המתלווה לכך, במקום באופן חשמלי כפי שהורגלנו זה מכבר.
ניסאן אגב אינה מפספסת הזדמנות לעקוץ גם את יריבתה בשוק הרכב האמריקני, השברולט וולט. כזכור, הוולט עושה שימוש במנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר הצורך בנזין ככל מנוע בעירה פנימית מוכר לנו. שברולט מסבירה אמנם כי הוא משמש אך ורק לטעינת הסוללה כאשר זו מתרוקנת, אך אינה יכולה שלא להודות בעובדה שהוולט תשחרר (גם) גזים רעילים לחלל האוויר, בניגוד למכונית כל-חשמלית כפי שרנו-ניסאן משווקות. אז מה אם בדרך נרשמת התעלמות מוחלטת מהזיהום שמייצרות תחנות הכוח שמייצרות חשמל.