קריאה לתיקון: 700 ניסאן נבארה למוסך
יבואנית ניסאן מפרסמת קריאת תיקון לטנדרים מדגם נבארה, בגלל ליקויים אפשריים בחישוקי הסגסוגת. בימים הקרובים תישלח הודעה לבעלי כלי הרכב הרלוונטיים
יבואנית ניסאן, חברת קרסו מוטורס, פרסמה אתמול (ב') קריאה לתיקון ("ריקול") לכ-700 כלי רכב מסוג נבארה, הטנדר הפופולארי של היצרנית. ביבואנית מסבירים כי הסיבה לקריאת התיקון היא תקלה אפשרית בחישוקי הסגסוגת של הטנדר. "במקרים נדירים, קיימת אפשרות שעקב שימוש ממושך ברכב תחת עומס מלא וביצוע פניות במהירות גבוהה, עשויים להתפתח סדקים בחישוקים", לשון הודעת היבואנית.
כלי הרכב הנכללים בקריאה לתיקון - כולם מדגם SE - יוצרו בין ה-1 ביוני 2005 ו-3 יולי 2008. במסגרת קריאת התיקון ייבדקו חישוקי הנבארה ב-700 המכוניות האמורות. במכונית בה ימצא אפילו חישוק אחד עם סדקים, יוחלפו כל ארבעת החישוקים. גם במכוניות שיקראו למוסך ובהן לא יזוהו סדקים, יוחלפו כל החישוקים. אלא שפעילות זו תתבצע לאחר שניסאן תספק ליבואן המקומי כמות מספקת של חישוקים.
משך הבדיקה והתיקון אם ידרש, כך קרסו, כשעה עד שעתיים וחצי, וכנהוג הוא יבוצע ללא תשלום. ביבואנית מציינים כי בימים הקרובים ישלחו זימונים באמצעות הדואר לכל בעלי כלי הרכב הרלוונטיים.
בעלי נבארה המעוניינים לבדוק אם הם נדרשים להגיע למוסך, יכולים לעשות זאת באתר האינטרנט של שירות ניסאן - www.nissanservice.co.il, בטלפון שמספרו 3575*, או באמצעות פניה ישירה לאחד ממרכזי השירות של היבואנית.