שתף קטע נבחר
 

יוניברסל פיק-אפ: שברולט קולארדו

הטנדר החדש של שברולט - עדיין "לתצוגה בלבד" - מבטיח להיות ספורטיבי ומהנה הרבה יותר לשימוש. בינתיים הוא עורך סיבוב הופעות מבטיח בדרום אמריקה. תכניות ייבוא לישראל? "לגבינו הוא אינו רלוונטי"

אוניברסלי וספורטיבי בנשמה, אבל עדיין לא על הכביש. לאחר שחשפה "טנדר גלובאלי" בתערוכת הרכב של בנגקוק, שנערכה לפני מספר חודשים, מציגה כעת שברולט גרסה נוספת לקולראדו העתידי, והפעם בדרום אמריקה. ה"קולראדו-ראלי", שעדיין לא נכנס לייצור סדרתי כמובן, מוצג כעת בתערוכת הרכב של בואנוס איירס, בירת ארגנטינה. בשברולט מסבירים כי הוא מעניק הצצה ראשונית לפיק-אפ עתידי בגודל בינוני, אשר ישווק בכל רחב העולם. הסיבה לחשיפה הראשונית בתאילנד ברורה - המדינה האסייתית הפכה זה מכבר ליצרנית טנדרים בכירה בעולם הרכב. מדוע גם בארגנטינה? משום הפופולאריות של שברולט ברחבי העולם ובמיוחד בברזיל, שם הם מובילים את שוק הטנדרים 16 שנים ברציפות.

 

 


 

בשברולט אומרים כי הקולוראדו זכה לעיצוב ספורטיבי ואגרסיבי, בסגנון כלי הרכב המשתתפים במירוצי ראלי-רייד, קטגוריית ספורט מוטורי פופולארית במדינות שונות. לדבריהם, במהלך שלבי פיתוח הטנדר בחנה החברה מכוניות מירוץ בקטגוריות שונות, אשר "השאילו" לטנדר העתידי חלק ממערכותיו. בין היתר מערכת מתלים הניתנת לכיוון על-ידי הנהג לגבהים שונים לאורך 50 מ"מ של מהלך. גרסת התצוגה כוללת גם חישוקי וצמיגים מיוחדים במידה נדיבה של 305-60-18. כמו הרכב שהוצג בבנגקוק, גם הקולוראדו-ראלי עושה שימוש במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.8, מבלי לפרט מה הספקו המרבי.

 


 

 

אגב, ההבדל המשמעותי בין שני הדגמים שהוצגו תוך כשלושה חודשים, הוא בתא הנוסעים. קולוראדו שהוצג בדרום אמריקה מציע אמנם כלוב התהפכות הנדרש ממכוניות מירוץ, אך נראה כי בעתיד יותקנו מושבים בשורה השניה, בשונה מאחיו התאילנדי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קולראדו ראלי. כך יראה הפיק-אפ של שברולט?
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים