שתף קטע נבחר
 

פרסום חרדי: תפילה להשכיר וקריאה עממית

כמה עולה תפילה של מניין שליחים שמייחלים לאירוסין והאם נשים הפסיקו לפחד מג'וקים? פרסום בעזרת השם - כל התשובות לשאלות הכי בוערת במגזר

בקופת העיר - ארגון הצדקה של העיר בני ברק - שיכללו בשבועות האחרונים את גיוס הכספים לארגון ופיתחו שיטות חדשות. במודעה שהפיץ פנה הארגון לציבור הרווקים שמחפשים שידוך והציעה להם תפילה "יום יום עד האירוסין בעזרת השם".

 

בטורים הקודמים

 

במודעה של הקופה נכתב כי "יעתירו מידי ערב ראש חודש שלוחי קופת העיר בעמוקה ברציפות, יום יום עד האירוסין". למבצע הזה יש תעריף מיוחד, בגלל מיקומו הרחוק של קברו של רבי יהונתן בן עוזיאל. לדברי מוקדנית הקופה, 40 הימים הראשונים עולים 280 שקל. "במידה שלא התארסת אחרי 40 יום אתה יכול להמשיך תאת המבצע וכל חודש נוסף יעלה לך 100 שקלים", היא הסבירה.

 

אולם בניגוד ל-40 הימים הראשונים, אז מתפללים עבורך מניין שליחים, לאחר מכן רק שליח אחד ממשיך להתפלל.

 

הערת המדור: לגרושים ורווקים זה אותו מחיר?

 

חברת סנו פתחה את הקיץ במבצע למכירת קוטלי חרקים וג'וקים. במודעות שהושקו במגזר החרדי נראה בחור עם פנים מבועתות תחת הכותרת "אמאל'ה ג'וק!". בדברי ההסבר נכתב: "קריאה עממית שקורה בפולקלור הישראלי. נשמעת בדרך כלל בתקופת הקיץ בבתים בהם לא משתמשים ב...".

 


אלא שגם במשרד הפרסום החרדי יודעים כי הבחירה הראשונה שאמורה להיות במודעה כזאת היא דווקא של בחורה מבועתת. לדברי גורם במשרד, הבחירה בנער נעשתה בשל העובדה שלא ניתן לבחור בדמות של נערה בעיתון חרדי. "אין שום אפשרות להכניס בחורה, או משהו שמתקרב לזה וזו אפילו לא היתה אופציה למרות שזה מתבקש".

 

הערת המדור: במידה שהייתה תמונה של נערה במודעה, הצרחה הייתה נשמעת כך: "אמל'ה, יש נשים בעיתון".

 

במועצת החלב השיקו קמפיין לעידוד שתיית חלב במגזר החרדי. אלא שבמשרד הפרסום החרדי קרימולובסקי לא שיערו שייתקלו בבעיות כשבחרו את הסלוגן בקמפיין החלב "ואם בא לי 4 ביום?!".

 


במודעה עצמה הלכו במשרד על משהו סולידי והסבירו על החשיבות שבצריכת שלוש מנות של מוצרי חלב ביום, אולם הבעיה הגיעה דווקא מכיוון הסלוגן. ל-ynet נודע כי בעיתון "המודיע" סירבו לאשר את המודעה בטענה כי הסלוגן "רחובי" מידי. בעיתון דרשו ניסוח אחר בתמורה ולאחר משא ומתן גם קיבלו: "ואם אני רוצה 4 ביום?!.".

 

לדברי מנכלי"ת המשרד, שפרה קרימולובסקי, בעיתון "המודיע" יש רגישות גדולה מאוד מכל מה שמסמל סלנג. "יש להם רגישות מכל דבר שמשדר חדשנות, והם שמרנים מאוד בכל הקשור לסלנגים", אמרה קרימולובסקי.

 

הערת המדור: מה שבטוח זה כשלהמודיע בא, הוא גם מצליח.

פורסם לראשונה 30/06/2011 20:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים