שתף קטע נבחר

מקדונלד'ס תמכור בישראל המבורגר אנטרקוט

רשת המזון המהיר תתחרה בהמבורגריות הבוטיק ותחל למכור בישראל בלבד המבורגר פרימיום, שעשוי פריים ריב אנטרקוט. ההמבורגר, במשקל 250 גרם, ימותג כ"ביג ניו יורק" ו"ביג טקסס", ויעלה 31.50 ש' להמבורגר, ו-49.90 ש' לארוחה

מקדונלד'ס ואיכות כן הולכים ביחד, לפעמים: רשת המזון המהיר משיקה בישראל בלבד, המבורגר פרימיום. לפי מקדולד'ס, ההמבורגר עשוי משילוב של אנטרקוט והחלק האחורי המשובח של האנטרקוט, פריים ריב. במקביל, הרשת מוציאה מסניפיה את מנת הפלאפל שהשיקה לאחרונה.

  

המהלך, בהשקעה של כשני מיליון דולר, כולל החלפת הגרילים בכל מסעדות הרשת, ופיתוח קו ייצור מפעל ייצור הבשר. הפיתוח וההכנות ארכו שנתיים ומדובר בהשקה הגדולה של הרשת מאז השקת המקרויאל ב-1998. מקדונלד'ס משיבה כך מלחמה לרשתות מוזס, אגאדיר, בלאק בורגר ו-BBB, שמוכרות המבורגרים איכותיים להמונים, והצליחו לנגוס ב-20%-30% משוק ההמבורגרים בישראל.

 

המחיר נמוך, המחיר הקלורי גבוה

קציץ הבשר החדש של הרשת זהובת הקשתות, עבה מהסטנדרטים הרגילים שלה, ומשקלו 250 גרם. לטענת מקדונלד'ס, מדובר בהמבורגר העבה ביותר גם לעומת רשתות הבוטיק, שמשקל קציצי הבשר הדומים שהן מוכרות נע בין 135 גרם ל-174 גרם.

 

 

ההמבורגר ממותג כ"סדרת ביג אמריקה", שכוללת שתי מנות "ביג ניו יורק": ו"ביג טקסס", שתיהן יימכרו ב-31.50 שקל להמבורגר, ו-49.90 לארוחה הכוללת המבורגר, צ'יפס ושתייה בגודל רגיל, מחירים נמוכים יחסית לנהוג ברשתות הבוטיק.

 

מנת ניו יורק ביג מורכבת מהמבורגר ריב-אנטרקוט במשקל 250 גרם, 10% שומן, שמונח בתוך לחמנייה עם חסה, עגבניות, חמוצים בצל ורוטב רויאל. בכריך כולו 6.4% שומן, 639 קלוריות ו-995 מיליגרם נתרן.

 

מנת ביג טקסס מורכבת מהמבורגר ריב-אנטרקוט במשקל 250 גר', 10% שומן, בתוך לחמנייה עם רוטב טקסס בטעם ברביקיו, חסה, עגבניות, חמוצים ובצל מטוגן. בכריך כולו 6.5% שומן, 698 קלוריות ו-1,118 מיליגרם נתרן. לטענת הרשת מדובר באחוז שומן נמוך יחסית להמבורגרים דומים ברשתות הבוטיק.

 

פלאפל לא מתאים למקדונלד'ס

"החלטנו להיכנס לנישה איכותית במחיר נמוך ולספק ללקוחות מוצר יותר טעים במחיר משתלם", אמר ל-ynet מנכ"ל מקדונלד'ס ישראל, עומרי פדן. "יש דרישה בישראל להמבורגר פרימיום טעים ובמחיר הולם.

 

"השקענו הרבה מאוד במהלך הזה. ההמבורגר עשוי מנתחי פריים ריב אנרקוט והטחינה שלו שונה, עדינה וביתית. יש לנו כעת 3 מסילות צלייה: מסילה קטנה לביגמק, בינונית למקרויאל, וגדולה להמבורגר אנטרקוט".

 

התשבוחות להמבורגר הזה והגדרתו כ"איכותי" לא פוגעת קצת בתדמית ההמבורגרים הקיימים שאתם מוכרים?

 

"אנחנו לא מפחיתים מערכו של ההמבורגר הקיים. גם לו יש מקום, במיוחד למי שרוצה המבורגר זול יותר. הרי מחירו נמוך ב-10 שקלים לפחות. למעשה הגדלנו את המגוון והמבחר ויש מקום למנות זולות, למנות אמצע ולמנות פרימיום".

 

השקתם לאחרונה מוצר חדש אחר: מה קרה למקפלאפל?

 

"זה היה ניסיון, והבנו שפלאפל לא מתאים למקדונלד'ס. רצינו מנה צמחונית לצד חטיפי התירס, אבל זה לא עלה יפה. לכן, מנת הפלאפל יוצאת בהדרגה מהסניפים. אבל אי אפשר להשוות את ההמבורגר החדש לפלאפל, כי זו השקעה ענקית, ובפלאפל לא השקענו כך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
ההשקה הגדולה ביותר מאז מקרויאל
מומלצים