שתף קטע נבחר

מגה תייבא חיתולי האגיס ותמכור אותם ב-50 ש'

הרשת החלה ביבוא מקביל של אריזות חיתולי האגיס. "המחיר יהיה אחיד", מבטיחים במגה. כל החבילות בכל הגדלים יימכרו במחיר זהה עבור 48 יחידות. בחוגלה קימברלי, משווקת האגיס בישראל, טוענים שיש מחיר להוזלה: "זהו מוצר בסטנדרט נמוך"

ייבוא חיתולים מחו"ל יעודד תחרות ויוריד את המחירים בענף? רשת מגה החלה בייבוא מקביל של חיתולי האגיס מטורקיה. האגיס, משווקים בארץ על-ידי חוגלה קימברלי ולרוב גם מיוצרים בארץ. מדובר במותגים "האגיס פרידום" ו"האגיס אורגניק", שיימכרו במדף החיתולים, לצד המוצר הקיים.

 

 

מגה תמכור חיתולים בחבילות של 48, 54, 66, 60 ו-72 חיתולים, כשבכל אריזה, כך מבטיחים, יהיו 25% יותר חיתולים מאשר באריזות הקיימות הנמכרות בארץ. בשלב ראשון המארזים יימכרו בסניפי מגה בול, כשבימים הקרובים תורחב ההפצה לכלל רשתות החברה הכוללות גם את מגה בעיר, מגה באינטרנט ורשת שפע שוק.

 

"כל החבילות, בכל הגדלים, יימכרו ב-50 ש' לחבילה של 48 יחידות", מבטיחים במגה. "מדובר בפער של כ-40% לעומת מחיר של חיתול באריזות הנמכרות כיום. מחיר אריזת חיתולי האגיס ברשתות המזון והפארם נע בין 62 ל-70 שקל, או במבצעי 2 ב-100 שקל. הבעיה שהצרכן צריך לכתת רגליו אחרי המבצעים, ואנחנו מציעים מחיר אחיד, באופן שוטף וקבוע. הייבוא העצמאי מאפשר לנו להביא לישראלים מוצר במחיר אחיד. כמו כן, יערכו מבצעים והטבות נוספות שיוזילו עוד יותר את המוצרים".

 

מדובר אמנם במחיר נמוך, אך בארה"ב חבילת חיתולים עדיין עולה חצי מזה. נציין, שרמי לוי מכר חיתולים גם ב-40 שקל.

 

בחוגלה קימברלי, משווקת האגיס בישראל, טוענים כי יש סיבה למחיר הנמוך שתציע מגה. "המוצר המיוצר במפעלי חוגלה קימברלי קלארק בטורקיה, מותאם לסטנדרט המקובל בשוק הטורקי, שהוא נמוך מזה המקובל בישראל, הן ברמת הספיגה והן באיכות החומרים המרכיבים את המוצר", מסרו בחברה. "עקב כך, כיוון שהמוצר מגיע באריזות דומות להאגיס פרידום המיוצר בארץ, ומאחר שכאמור האיכות נמוכה יותר, חוגלה מפנה את תשומת לב הצרכנים לשים לב להבדלים שבין המוצרים".

 

נמכר במחירי הפסד

האגיס אינו מותג החיתולים הזול ביותר בשוק. המותג ליטופים נמכר לרוב ב-40 שקל, וטיטולים נמכרים בדרך כלל ב-45 שקל לצרכן. חיתולים הוא מוצר יקר מאוד, שלרוב נמכר ברשתות המזון והפארם במחירי הפסד, על מנת למשוך הורים לחנויות.

 

לדברי זאב וורמברנד מנכ"ל החברה: "זוהי בשורה אמיתית לציבור הצרכנים שיכולים להנות ממותג איכותי ומוביל ברמת איכות בלתי מתפשרת במחירים זולים בעשרות אחוזים. אני מקווה כי הוזלת המחיר באריזות שלנו יובילו להוזלה משמעותית של כלל הקטגוריה".

 

על פי נתוני סטורנקסט שוק החיתולים בישראל מוערך בהיקף כספי של כ- 450 מיליון שקל בשנה ושולטים ע"י 2 החברות הרב לאומיות: חוגלה קימברלי ופרוקטר אנד גמבל. חוגלה שולטת בקטגוריה, עם נתחי שוק של 71.3%, הודות למותגים האגיס וטיטולים, כשהאגיס לבדו כמוביל שוק תופס נתח שוק של 57.5% מכלל הקטגוריה. המותג פמפרס חולש על נתח שוק של 23.4%. לאחרונה סבל האגיס מפגיעה בתדמית בעקבות תקלה שאירעה בחיתולים האורגניים החדשים, שגרמה להם לדלוף. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים