טויוטה היילקס, גם טנדרים מתגנדרים
אחד הטנדרים הפופולאריים בעולם עובר מתיחת פנים וזוכה בתוספת כוח נאה למנוע הטורבו-דיזל המוכר. אלינו הוא צפוי להגיע בתחילת השנה הבאה
יצרנית הרכב הגדולה בעולם מותחת את פניו של הטנדר הפופולרי ביותר באירופה - ההיילקס, רכב העבודה הקשוח שמשווק אצלנו זה מספר שנים. לדברי טויוטה, מתיחת הפנים שעבר בימים אלה, תהפוך את הרכב לאמין, איכותי ועמיד עוד יותר מכפי שהוא היום. יש להזכיר כי ההיילקס, כמו מרבית רכבי העבודה של טויוטה, זוכה גם כך לתדמית אמינות גבוהה במיוחד, המהווה קלף חשוב במיוחד במערך השיווק של המותג. לישראל אמור ההיילקס המחודש להגיע בתחילת 2012.
שינויים קוסמטיים נרחבים מעניקים להיילקס "מראה טויוטה" מובחן. לדברי היצרנית, חזית הרכב - החל בקורה A ועד הפגוש הקדמי - השתנתה מהיסוד. כולל מכסה מנוע, סבכה קדמית, פגוש ויחידות תאורה. חישוקי הגלגלים עוצבו מחדש, וכך גם מראות הצד. סביבת הנהג והנוסעים זכתה אף היא למספר שינויים, בראשם מסך מגע המשמש למערכת המולטימדיה.
מנוע הדיזל הפופולרי זוכה בתוספת כוח מרשימה אך לטענת טויוטה, היא לא תגדיל ואף תקטין את פליטת המזהמים, וכך תשמור על התאמה לתקנים המחמירים של יורו 5. מנוע ה-2.5 ליטר טורבו-דיזל שנמכר בארץ ומספק 144 כ"ס, יציע תוספת כוח של 24 כ"ס (168 בסך הכל) בגרסתו המחודשת. למרות תוספת הכוח בטויוטה מבטיחים גם שיפור בצריכת הדלק, עד כדי 13.6 ק"מ לליטר בממוצע. פליטת ה-CO2 צנחה ב-26 גרם לק"מ, ל-193 גרם CO2 לק"מ נסיעה.
לדברי אנשי טויוטה, ההיילקס מוביל את קטגוריית הטנדרים מסוגו באירופה בשלוש השנים האחרונות. הוא יוצר במפעלים בתאילנד ודרום אפריקה, נמכר ב-36 מדינות באירופה ו-135 מדינות ברחבי העולם.