אופל קומבו חדש - אריזה משפחתית מוגדלת
יצרנית הרכב הגרמנית מחדשת את פניו של הטנדרון המוכר, והופכת אותו רלוונטי גם לצרכים משפחתיים טהורים - עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, ומקום לחמישה או שבעה נוסעים. האם יגיע לארץ בעתיד? אולי ב-2012
אופל מקמבנת. יצרנית הרכב הגרמנית הציגה את הגרסה העדכנית לטנדרון המסחרי מתוצרתה - הקומבו. וכפי שרנו קבעה לפני שנים ארוכות עם הקנגו פורץ הדרך, גם הקומבו מציג מגוון אפשרויות שימוש. לכן יוכל הקומבו - המבוסס על הדובלו של פיאט - לשמש כרכב עבודה עם תא מטען מרווח, או כרכב לשעות פנאי עבור המשפחה, כך אופל. משום כך הוא גם ישווק בגרסת חמישה או שבעה מושבים, ועם בסיס גלגלים (ומרכב) קצר או ארוך יותר. מהיבואנית לישראל, חברת שלמה, נמסר כי נושא שיווק הקומבו כאן עדיין נבחן.
כאמור, הטנדרון של אופל ישווק - באירופה לפחות - בשתי גרסאות בסיס גלגלים - 275 או 310 ס"מ. אורך המרכב יהיה שונה אף הוא: 439 או 474 ס"מ בהתאמה. וזה לא הכל, שכן ניתן יהיה להזמין את הקומבו בגובה מרכב של 185 או 210 ס"מ, בהתאם לייעוד. כרכב עבודה הוא יאפשר נפח הטענה שנע בין 3.8 או 4.6 קוב, כאשר המושבים מאחור מקופלים. יש גם אפשרות לבחור אותו עם דלת יציאה ניתנת להסטה אחת בלבד, או בגרסת אחת-בכל-צד. גרסת הנוסעים תגיע כסטנדרט עם שתי דלתות.
אופל תציע את קומבו עם אפשרות בחירה בין שישה מנועים - ארבעה מנועי דיזל, ומנוע בנזין כפול גרסאות. נפחי מנוע הדיזל נעים בין 1.3 ל-2.0 ליטרים, ובהספקים של 90 עד 135 כ"ס. מנוע הבנזין בנפח 1.4 ליטרים מספק 95 כ"ס, אך גרסת גז-טבעי תאפשר 25 כ"ס נוספים. כל המנועים ישודכו לתיבות חמישה ושישה הילוכים ידניות, למעט מנוע הדיזל החלש מכולם שיוצע עם תיבת חמישה הילוכים רובוטית, ה-’Easytronic’ של החברה.