"קליאו GT" אאוט, "קליאו גורדיני" אין
משפחת דגמי גורדיני של רנו, הנשענת על השם המיתולוגי-ספורטיבי, מתרחבת עם דגם נוסף בעל ביצועים צנועים יחסית. יחליף את הקליאו GT, אך לא יגיע לישראל
רנו מציגה גורדיני נוספת. הקליאו של רנו זוכה בגרסת גורדיני חדשה, המחליפה את גרסת ה-GT המוכרת. לדברי רנו, הקליאו-גורדיני אמורה לענות על דרישת לקוחות החברה למראה ייחודי והנאה מנהיגה, אך באותה עת אינם מעוניינים במכונית בעלת אופי ספורטיבי. וכן, גם אנחנו לא בדיוק מבינים לאיזו הנאה מנהיגה הם מתכוונים אם כך. אבל שיהיה.
קליאו גורדיני מגיעה בימים אלה לאולמות התצוגה באירופה, כשהיא מצויידת במנוע דיזל או מנוע בנזין, ובתצורת שלוש או חמש דלתות. זה המקום גם להזכיר כי מזה זמן רב מסתובבות שמועות הגורסות כי רנו מתכננת להפוך את חטיבת הספורט של החברה למותג נפרד, בדומה ל-M של ב.מ.וו, אולי תחת השם - ניחשתם נכון, גורדיני.
בחרטום הקליאו גורדיני הפשוטה יתמקמו מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם 128 כ"ס, או מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטרים עם 105 כ"ס. תיבת שישה הילוכים ידנית תמצא ללא ספק מקום, אך עדיין לא ברור אם גם תיבה אוטומטית תגיע לשם. פליטת המזהמים של הדגם החדש תהיה 155 גרם CO2 לק"מ בדגם הבנזין, או 110 גרם לדיזל. אנשי החברה הצרפתית מדווחים כי דגמי גורדיני זוכים לפופולאריות רבה באירופה.