שתף קטע נבחר

"ההסכם השיווקי שואף להעלות רמת הכדורגל"

צחי פישביין, יו"ר מועצת ההימורים, התייחס להסכם שנרקם עם ההתאחדות לכדורגל: "אם ההתאחדות וקבוצות ליגת העל יעמדו במשימה הן יקבלו כסף. לא יעמדו - לא יקבלו"

קבוצות ליגת העל בכדורגל ירוויחו לפחות עוד 200 אלף שקל מדי שנה בהסכם השיווקי הנרקם בין מועצת ההימורים וההתאחדות לכדורגל. הקבוצות קיבלו השבוע את טיוטת ההסכם המתגבש בין שני הצדדים, אשר פורסם לראשונה ב"ידיעות אחרונות", תחת המותג של "ליגת ווינר".

 

 

בהסכם, אשר יובא לאישור מליאת מועצת ההימורים ב-4 באוגוסט, מדגיש הטוטו את השאיפה להישגיות, הגינות, ישראליות וצעירים. כבר עתה ידוע כי לפחות הקבוצות המובילות טוענות כי הן יקופחו, אולם לדברי צחי פישביין, יו"ר מועצת ההימורים "הקבוצות הגדולות יזכו למענקים עבור רייטינג. מי שמשחקה ישודר במסגרת המשחק המרכזי יקבלו מענק מיוחד".


אבי לוזון. פישביין: "הטוטו רואה בכדורגל כחול-לבן ערך עליון" (עוז מועלם)

 

מתברר כי הטוטו וההתאחדות לכדורגל רואים עין בעין את ההסכם השיווקי המתגבש בימים אלה מתוך מטרה להעלאת איכות הליגה ולהפיכתה למעניינת ואטרקטיבית יותר.

 

פישביין הוסיף: "לכל שקל בהסכם יש מטרה. ההסכם החדש נעשה מתוך שאיפה להעלות את רמתו המקצועית של הכדורגל הישראלי בתחומים מגוונים

ולהשיב לו ערכי יסוד חשובים. אנו פועלים בעניין ביחד עם ההתאחדות להשגת יעדים משותפים. אם ההתאחדות והקבוצות יעמדו במשימה, יקבלו כסף, לא יעמדו - לא יקבלו".

 

פישביין, המבקש לעודד שיתוף ישראלים הסביר: "הטוטו רוצה לראות יותר ויותר שחקנים הגדלים בקבוצות הנוער ומוצאים את מקומם בליגת העל במקום היבוא מרחבי אירופה ואפריקה. הטוטו הוא מותג ישראלי, הפועל לטובת הקהילה והציבור בישראלי, והוא רואה בכדורגל כחול-לבן ערך עליון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים