שתף קטע נבחר
 

ניסאן מזמינה את הקשקאי למוסך

יבואנית מכוניות ניסאן לישראל, חברת קרסו, מזמינה 450 בעלי רכב מדגם קשקאי, לצורך תיקון יזום (ריקול) במוסך. הסיבה: פגיעה אפשרית במערכת הבלימה. הודעה לבעלי המכוניות תשלח בימים הקרובים

יצרנית הרכב ניסאן הודיעה כי על קריאה לתיקון (ריקול) בדגמי קשקאי, כך מוסרת יבואנית המותג לישראל, חברת קרסו. לדברי היבואנית, מדובר בכלי רכב שיוצרו בין התאריכים 27.8.2010 ו-18.2.2011, ואשר נמכרו בישראל בשנה האחרונה. 450 מהם יוזמנו בימים הקרובים, באמצעות מכתבים אישיים, להגיע למוסכים המורשים. זאת כדי לבדוק ולהחליף במידת הצורך צינור בלם שחוק.

 

בניסאן אומרים כי הבעיה עלולה להיווצר עקב מגע בין אחד מצינורות נוזל הבלם לגוף תיבת ההילוכים. עקב חיכוך רצוף בין הצינור לבין גוף תיבת ההילוכים, עלול הצינור להישחק ולאחר זמן מה אף להיסדק. כתוצאה מכך תאבד מערכת הבלימה חלק מהנוזל החיוני לפעולתה התקינה. בעקבות כך תדלק נורת אזהרת מפלס נוזל בלמים נמוך מדי. המשך הנסיעה עם מפלס נוזל בלמים נמוך עלול לפגוע ביכולת הרכב לבלום.

 

בקרסו מבהירים כי משך הבדיקה והתיקון - אם יידרש כזה - יהיה בין חצי שעה לשעתיים. הודעה לכל בעלי כלי הרכב הנדרשים להגיע למוסכי החברה תישלח בדואר במהלך הימים הקרובים. בנוסף מציעים בקרסו לבדוק את הצורך בביצוע קריאת התיקון באתר האינטרנט של שירות ניסאן (www.nissanservice.co.il), במחלקת קשרי לקוחות (טלפון 3575*) או בפניה טלפונית לאחד ממרכזי השירות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניסאן קשקאי
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים