שתף קטע נבחר

 

אסף תג'ר: כך עשיתי את הסרט "אנדנטה"

"אנדנטה" התחיל כמיזם וידאו ארט, והתפתח לסרט באורך מלא, מושקע בפיתוחים טכנולוגיים. "נעשו דברים מטורפים בשביל הסרט הזה", מספר תג'ר הבמאי. בואו לצפות בקטעים ממנו

 

האזינו לבמאי אסף תג'ר מספר על תהליך היצירה של הסרט "אנדנטה"

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

מקורו של הסרט "אנדנטה", המציג בימים אלה בסינמטק תל אביב, הוא בניסוי אודיו-ויזואלי שערך המוזיקאי אסף תג'ר. אבל מה שהיה אמור להיות וידאו-ארט למוזיאונים, התרחב ועמיק ואחרי שש שנים של עבודת תכנון, גיבוש והפקה, הושלם כסרט באורך מלא בהשתתפותם של שרה אדלר, דידי פייר ולירון לבו. עלילת הסרט מתרחשת בעולם אפל, ללא חלומות, בו אדם ומכונה מתמזגים לצורך פעולת החלימה.

 

 

הסרט האמנותי הזה אולי לא מתקשר לכל צופה, וגם יוצרו מודה שתכניו אינם קומוניקטיביים, אולם ניתן להעריך את ההשקעה יוצאת הדופן בהפקתו, ובמקוריות הוויזואלית שלו. "אני חושב שזה יצירה מעניינת, שמתעסקת בעיקר בנושא מאוד מאוד טחון על ידי עולם הקולנוע, אבל שמקבל פה זווית חדשה בשפה חדשה, שנוצרת באופן מקומי בישראל בעזרת המון התייחסות למה שנעשה כבר, עם ידיעה שיש פה סרט שנעשה באופן שונה מהרגיל", מספר תג'ר ל-ynet.


מובילים סירה לאנדרומדה. מאחורי הקלעים של "אנדנטה"

 

"נעשו דברים מאוד מטורפים בשביל הסרט הזה", סוקר תג'ר את הביצועים המיוחדים מאחורי

הקלעים, "מלא אנשים בנו קומה שנייה על האנגר 1 ביפו. הארט דירקטור, יואל הרצברג, בנה לבקשתי קונסטרוקציות רבות, שצריכות להגיב לפעול בצורות מוזרות כמו חדרים שלמים שרועדים על ידי קנבסים.

 

"בנינו גלגלות על גלגלות שזזות בתוך מנהרות ארוכות במפעלי חיטה בסלמה. הרמנו סירות לתוך אנדרומדה. הרמנו וקשרנו 60-70 טון ברזל בשביל שלא ייסחף בים. עבדנו הרבה עם מגנטים, ביטלנו גרביטציה. היינו גדולים". למרות האתגרים והמאמצים הרבים שנדרשו ממנו בסרטו הראשון, תג'ר בן ה-35 אינו מפסיק את מסעו בעולם הקולנוע, ואחרי שהשלים סרט קצר מאז "אנדנטה", הוא עמל עתה על סרט נוסף באורך מלא. אנחנו מצפים לעוד להפתעות. 


 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים