שתף קטע נבחר

 

בריטניה פסלה פרסומת של ג'וליה רוברטס. צפו

אשה יפה. מדי. מודעות פרסומת לאיפור בכיכובה של השחקנית ג'וליה רוברטס נפסלו בבריטניה בשל שימוש מופרז בטכניקה של "איירברשינג" – טיפול בתצלום באמצעות פוטושופ, שנועד לגרום לעור להיראות חלק יותר. פרסומת דומה של הדוגמנית כריסטי טרלינגטון נפסלה אף היא בשל אותה סיבה.

 

על פי הדיווח ב-CNN, הסוכנות הבריטית לסטנדרטים בפרסום אסרה על הפרסומות למוצרים של חברות הבת של לוריאל, לאנקום ומייבלין, לאחר שחברת הפרלמנט ג'ו סווינסון התלוננה עליהן. הסוכנות קבעה שהפרסומות מטעות ומציגות באופן מוגזם את ההשפעות של התכשירים שנועדו לכסות קמטים וכתמים בעור.

 

 

לוריאל הודתה כי התמונות טופלו באמצעים דיגיטליים אך טענה כי הן "משקפות באופן מדויק" את התוצאות שהתכשירים ישיגו. ענקית הקוסמטיקה תיארה את תצלומה של רוברטס כ"תמונת אספירציה".

 

סווינסון, המנהלת מאבק נגד השימוש בדימויים "בלתי מציאותיים" בעולם האופנה והפרסום, טענה כי חברת הקוסמטיקה סירבה למסור לגוף המפקח את התצלום המקורי של רוברטס לשם השוואה וניתוח.

 

"אנחנו מוקפים בתמונות של עור מושלם וגזרות דקות מדי, אבל הן לא משקפות את המציאות", קבלה סווינסון, "הגיע הזמן שנבחן כיצד הדימויים הללו משבשים את תפיסת היופי שלנו. שימוש מופרז במניפולציה דיגיטלית הפכה לנורמה, אבל תורנטון ורוברטס הן נשים יפות באופן טבעי שלא זקוקות לדיגיטציה כדי להיראות נפלא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוברטס. "תמונת אספירציה"
רוברטס. מצא אתההבדלים
צילום: AP
טרלינגטון. "אולי היא נולדה כך, אולי זה מייבלין"
מומלצים