שתף קטע נבחר
 

הונדה ישראל מזמינה את האקורד למוסך

חברת מאיר, יבואנית הונדה, מזמינה בעלי מכוניות מדגם אקורד למוסכי החברה. הסיבה: תקלה אפשרית בכרית האוויר של הנהג. בכל העולם מוזמנים כ-900 אלף בעלי הונדה, גם מדגמים אחרים

בעלי הונדה אקורד שיוצרו בין השנים 2001 ו-2002, מוזמנים למוסכי חברת מאיר, יבואנית המותג היפני בישראל. זאת כחלק מקריאה עולמית של כ-900 אלף מכוניות מתוצרת הונדה בכל רחבי העולם, 214 מהן בישראל. הקריאה לתיקון מתייחסת לתקלה אפשרית בכרית האוויר של הנהג, והתיקון "כולל בדיקה האם כרית האוויר ברכב היא מסדרה מסוימת. במידה וכן - יחליפו אותה", לשון הודעת היבואנית.

 

 

בחברת מאיר אומרים הטיפול בתקלה יתבצע בהתאם לזימונים שישלח משרד התחבורה לבעלי כלי הרכב הרלוונטיים. להערכתם יארך זמן התיקון על כשעה וחצי, והוא יתבצע כמובן ללא כל תשלום של בעל הרכב..

 

מי שמעוניינים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאת התיקון שפרסמה היבואנית, גם מוזמנים להתקשר למוקד שירות הלקוחות של חברת מאיר, בטלפון 03-9182100. את רשימת מרכזי השירות של החברה בהם יהיה ניתן לבצע את התיקון, ניתן למצוא באתר החברה – www.honda .co.il.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים