תחבורה ציבורית במטרופולין: ספר להם איך היה
שיפורים בתחבורה הציבורית בשרון. חברת האוטובוסים מטרופולין משלבת "עמדות משוב" בקווים שונים, באמצעותן יוכלו הנוסעים לדווח על חווית הנסיעה. בשלב הראשון יופעלו העמדות בקווים 29 ו-48
חברת התחבורה הציבורית "מטרופולין", תצייד בימים הקרובים אוטובוסים שונים באשכול השרון, בעמדות משוב באמצעותן ניתן יהיה להתייחס לשירות שניתן לנוסעים בקווים שונים. עמדות המשוב יופעלו בשלב הראשון כניסוי בקווי הנסיעה 29 ו-48 - הראשון ממסוף קפלן בכפר סבא למרינה בהרצליה, השני מלב הפארק ברעננה למסוף כרמלית בתל אביב.
תחבורה ציבורית: כל הדיווחים העדכניים ב-ynet
כל עמדה שתוצב באוטובוסים של החברה תצוייד בקונסולה המציגה שאלה אחת וצמד לחצני תשובה. באמצעות מענה על שאלה אחת יוכלו הנוסעים לחוות דעה בזמן אמת על חווית השירות בה פגשו. בנוסף מאפשרות עמדות המשוב להעביר התייחסות בזמן אמת למוקד החברה. לדברי מטרופולין, מדובר במהלך רחב היקף בו מוזמנים הנוסעים להיות חלק פעיל בניסיון לשפר ולייעל את השירות.
מטרופולין מפעילה אגב גם שירות הנקרא i-code, ואשר מאפשר לקבל מידע עדכני לגבי זמן הגעת האוטובוס הבא לתחנה, באמצעות קריאת בר-קוד ייחודי על-ידי המכשיר הסלולרי. בנוסף מבטיחה החברה שירותי אינטרנט אלחוטי חינם באוטובוסים השונים.