לקסוס GS: גרסה חדשה תגיע אלינו במרץ 2012
חטיבת היוקרה של יצרנית הרכב היפנית טויוטה, משחררת מידע רשמי מלא אודות ה-GS החדשה, האמורה להגיע לשווקים אירופים בתחילת 2012. גם אנחנו בתכנית
עכשיו זה רשמי - ה-GS החדשה של לקסוס בדרך. לאחר שחשפה דגם תצוגה בתערוכת הרכב של ניו יורק ורמזה כי מדובר במחליפה עתידית של ה-GS, משחררת לקסוס את ה-GS החדשה לעיני הציבור. כצפוי, תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי, וכך גם רשימת מערכות הבטיחות איתן תשווק המכונית. תחילת 2012 מוזכרת כתאריך יעד לתחילת שיווק באירופה, ונראה כי אלינו צפויה ה-GS250 להגיע במרץ 2012. אגב, חודשיים מאוחר יותר נפגוש בדגם ההיברידי - ה-GS450h שיוצג כנראה בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס. ומה עם גרסה ספורטיבית עם מנוע V10 ותחת השם האפשרי GS-F? אפשר רק לקוות.
לקסוס GS החדשה נסמכת על פלטפורמה מחודשת - כך לקסוס - בעלת בסיס גלגלים זהה למכונית המוחלפת (285 ס"מ). גם אורכה הכולל נותר ללא שינוי, ועומד על 485 ס"מ. צמיחת ממדים נרשמה רק בגובה וברוחב (שני ס"מ), ובמפסק הקדמי והאחורי - ארבעה וחמישה ס"מ בהתאמה. למרות מידות כמעט זהות, בלקסוס טוענים כי תא צמח בלא פחות מ-25%. בהודעה הרשמית טוענת לקסוס כי השלדה הוקשחה, המתלים שודרגו ומאחור הוחלף המתלה לרב-חיבורי מודרני. היפנים טוענים כי שינויים אלה סייעו ליכולת הדינמית של המכונית.
בלקסוס חושפים את נתוני ה-GS350 שלא תגיע ארצה. עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר (306 כ"ס), תגיע המכונית למהירות מרבית של 227 קמ"ש, ותסיים את המיאוץ ל-100 קמ"ש תוך פחות -6 שניות. ביצועים טובים בהרבה תציע גרסת העל שעדיין לא זכתה לאישור רשמי, ה-GS-F בעלת מנוע V8 חזק במיוחד או אף V10, המוזכרת כאפשרית כבר מספר שנים.