רשות המים תשפר השירות לצרכן בעקבות תחקיר "כלבוטק"
הצוות המקצועי שמינה מנהל רשות המים, לאחר תחקיר התוכנית "כלבוטק", טען בדו"ח ביניים שמסקנות התוכניות היו לא מדויקות, אך מאמץ חלק ממסקנות התוכנית. תחקיר "כלבוטק" עסק בפגמים במערכות מדידת מים, שהובילו לחשבונות מים מנופחים.
כותבי הדו"ח המליצו על שיפור השירות לצרכן, וברשות המים שוקדים אנשי המקצוע על אמנת שירות והשלמת כללים נוספים אשר יבטיחו רמת שרות גבוהה לצרכן.
(מירב קריסטל)
מומלצים