שתף קטע נבחר
 

הונדה סיוויק - דור חדש ותשיעי בדרך אלינו

המשפחתית של הונדה עוברת מהפך, ומציגה אבולוציה לא ממש מוכרת בעולם הרכב. לצד מנועים חסכוניים ונקיים כצפוי, היא מציעה מידות צנועות יותר. אצלנו בתחילת 2012

הונדה היפנית חשפה את הסיוויק החדשה. באירוע מרשים שהקדים את פתיחת תערוכת הרכב הגדולה בפרנקפורט, הציגה הונדה היפנית את הסיוויק החדשה, דור תשיעי מאז הסיוויק המקורית ב-1972. החדשות בעיקר צפויות: מנועים חסכוניים ונקיים מבעבר, שיפור באבזור ותכנון מתקדם. מה מפתיע בכל זאת? העובדה שהסיוויק, בניגוד למגמה המקובלת בעת התקדמות לדגם חדש יותר, מציעה מידות צנועות יותר, למעט צמיחה זניחה באורך.

 

הונדה סיוויק החדשה תגיע אל אולמות התצוגה באירופה ובישראל, כבר בתחילת 2012.

 

 

 

בכמה קטנה יותר הסיוויק החדשה? כאמור, למידת האורך התווספו 2.5 ס"מ (430 ס"מ) לא משמעותיים, אך הרוחב קטן ב-1.5 ס"מ (177 ס"מ), היא נמוכה ב-2 ס"מ (144 ס"מ) ומשמעותי במיוחד - בסיס הגלגלים קטן כעת ב-2.5 ס"מ - 259.5 ס"מ בסך הכל. לא מצוין האם נפח תא המטען של המכונית - 485 ליטרים בעבר - שונה כעת. כן הובטח כי תא הנוסעים עבר שדרוג מקיף.

 

מנכ"ל הונדה ציין באירוע ההשקה כי הסיוויק החדשה מהווה צעד ראשון עבור הונדה, בדרך להפחתת יעדי פליטת מזהמים ב-30% עד 2020, כפי שהובטח רשמית לפני מספר חודשים. כך לדוגמה משיג מנוע הבנזין 1.8 ליטרים שיפור של 10% בפליטת ה-CO2 ל-137 גרם לק"מ. מנוע הדיזל 2.2 ליטרים, מציג שיפור של 20% בפליטת ה-CO2, ל-110 גרם לק"מ.

 

באוטוקאר הבריטי מציינים כי בכירים בהונדה הבטיחו שגרסת ביצועים בסגנון הטייפ R נמצאת כעת בפיתוח, למרות הצהרות מוקדמות ששללו אפשרות כזו. ומדוע "בסגנון טייפ R", ולא דגם בעל שם זהה? מכיוון שבהונדה החליטו כנראה לוותר על הסימון המוכר, ולבחור בשם גרסה אחר - כך הבריטים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זמן אוויר לסיוויק החדשה
איכות חומרים משופרת
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים