שתף קטע נבחר
 

"יונדאי וקיה מאיימות על יצרניות הרכב באירופה"

הזינוק המרשים של שתי יצרניות הרכב הקוריאניות, ובעיקר השיפור העקבי באיכות הדגמים החדשים, הופכים אותן לאיום ממשי על המתחרות האירופיות שזלזלו בהן בעבר. ועכשיו הם גם נותנות לכך ביטוי

"ביחד הן מהוות מתחרה בעל עוצמה אדירה, מאחר ובשנים האחרונות הן הפגינו התקדמות מרשימה. הן סגרו לחלוטין את הפער, והפכו לקונצרן מעולה ומוביל בתעשייה". כך אומר נשיא ג'נרל מוטורס באירופה ואחד מבכירי תעשיית הרכב, ניק ריילי. וכאשר הוא אומר את זה, יש לו מושג על מה הוא מדבר. שכן ריילי עצמו ניהל את חטיבת דייהו ב-GM מוטורס, לפני שהפכה לחלק אינטגראלי מהקונצרן האמריקני. והוא כמובן לא היה היחיד שהודה בהתקדמות האדירה שביצע הקונצרן המשותף.

 

"אנחנו רואים ביונדאי-קיה מתחרה מאד רציני, מכיוון שהם מייצרים כיום מכוניות מצוינות, מעוצבות היטב ובעלות איכות משתפרת והולכת", כך אמר כריסטיאן קלינגר, מבכירי קונצרן פולקסווגן. וכדי להבהיר עד כמה רציניים אנשי פולקסווגן בניתוח הצלחת הקוריאנים, אמר אנלסיט בכיר כי "אנשי המכירות של פולקסווגן צריכים לעקוב מקרוב אחר הקוריאנים. יונדאי תתחרה בפוקלסווגן על תואר יצרנית הרכב הגדולה בעולם. לא בשנה הקרובה או זו שאחריה, אבל בטווח הבינוני בהחלט כן.

 

"יונדאי וקיה מצאו עצמן בתחתית ההשוואות בעבר, אבל כיום מציעה קיה שבע שנות אחריות, ועדיין מוכרת מכוניות במחירים נמוכים יחסית למתחרות אירופיות ויפניות", המשיך ואמר. "קיה הקוריאנית היא בדיוק מה שהיצרניות היפניות היו לפני 15 או 20 שנה", המשיך האנליסט הבכיר להסביר, ועצר כנראה רק לפני התוספת "ותראו איפה הן כיום".

 

גם בטויוטה מתרשמים מהתוצאות המצוינות שמשיגות שתי היצרניות הקוריאניות. "הן אגרסיביות ביותר בשוק האירופי, והן הפכו למתחרות קשות במיוחד שלנו בשוק הרכב העולמי", אמר בכיר בטויוטה. אנליסט נוסף טען כי "ההתקדמות האדירה שביצעו שתי היצרניות באירופה, ובמיוחד יונדאי, מרשימה מאד. החברה הזו מציעה לרוכש הרכב האירופי אלטרנטיבה מודרנית, עם ת-מחיר מאד אטרקטיבי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים