קניות עושים באינטרנט. הכירו את "הקטלוג"
עידן חדש בענף האופנה בישראל: קבוצת ידיעות אחרונות משיקה את "הקטלוג", זירת אופנה מקוונת מבית Xnet ולאשה. מאות פריטים של מעצבים ישראלים ומותגים בינלאומיים לרכישה מיידית ואפשרות ליצירת מראה מושלם לכל שעות היממה
חדשות טובות לכל הפאשניסטות שכבר מזמן התמכרו לשופינג אונליין: קבוצת ידיעות אחרונות משיקה בימים אלה את "הקטלוג", זירת אופנה מקוונת לבית אתר הלייף סטייל Xnet ו"לאשה". מדובר בגישה חדשה ומעודכנת בתחום האופנה המקוונת: האתר מציג מאות פריטי אופנה ומותגים של מעצבים ישראלים ומותגים בינלאומיים ומציע קולקציות וטרנדים ליצירת טוטאל-לוק, וכמובן אפשרות לרכישת רבים מהפריטים אונליין בכל שעות היממה.
הקטלוג ערוך ומוגש כמגזין אופנה עדכני, ומאפשר חיפוש פריטיםבחתכים שונים – מוצר, צבע, או מחיר. כל מעצב שישתתף בקטלוג מוזמן לבחור את הדיאלוג שלו עם הגולשים: תצוגת פריטים בלבד, שיתוף בקולקציות עדכניות וחיזוק המותג, או אפשרות לרכישה אונליין, ללא צורך בהקמת אתר ומערך סליקה יקר.
שנה של פיתוח
על פיתוח "הקטלוג" שקדו בידיעות אחרונות במשך יותר משנה (האתר פותח בידי בית התוכנה "ידיעות טכנולוגיות"). הוא מציע בית דיגיטלי רענן וחדשני, המאפשר למעצבים ולמותגים הזדמנות להשיג חשיפה מקסימלית על גבי הפלטפורמות האינטרנטיות של קבוצת ידיעות אחרונות, בקרב ציבור רחב של שוחרי אופנה ומובילי דעת קהל.
"הקטלוג" ערוך ומוגש כמגזין אופנה עדכני, ומאפשר חיפוש פריטים בחתכים שונים – מוצר, צבע, או מחיר, במגוון תצורות, וכך למשל, ניתן לחפש ולמצוא פריטים למראה לשעות היום או הערב, נעליים בכל צבע ושלל בגדים בכל גזרה. בצד אלה יוצגו כתבות אופנה שמציגות את הפריטים האמורים והמלצות טרנדיות של כותבים באתר, למשל עם מה כדאי ללבוש כל פריט.
בית חם למעצבים
"הקטלוג" מפעיל "בוטיק" לכל מעצב ומותג, המאפשר ביטוי אישי ב"חנות הדגל" המקוונת, בה יוצגו פריטים מהקולקציה, סרטוני וידאו שיופקו בידי מערכת "הקטלוג" וכן מבצעים והנחות מיוחדות ובלעדיות לגולשים.
כל מעצב שישתתף בקטלוג מוזמן לבחור את הדיאלוג שלו עם הגולשים: תצוגת פריטים בלבד, שיתוף בקולקציות עדכניות וחיזוק המותג, או אפשרות לרכישה אונליין, ללא צורך בהקמת אתר ומערך סליקה יקר.
עוד באתר לאשה