"הקטלוג" - אתר חדש לקניית אופנה ברשת
קבוצת ידיעות אחרונות משיקה את "הקטלוג" זירת אופנה אינטרנטית מבית xnet ולאשה עם אפשרות לרכישה אונליין של פריטי מעצבים ומותגים ישראלים בעיקר
למגרש המצומצם של אתרי רכישת אופנה אונליין ישראלים מצטרף אתר חדש: "הקטלוג", מבית xnet ולאישה של קבוצת ידיעות אחרונות.
"הקטלוג" מאפשר קניית פריטי אופנה של מעצבים ישראלים ומותגים בינלאומיים, אך הוא בעיקר משמש כחלל תצוגה מקוון, בו מעצבים יכולים לחשוף את תוצרתם בפני קהל גולשים רחב.
האתר, שפותח בידי בית התוכנה ידיעות טכנולוגיות, הוא שדרת חנויות וירטואלית, בה כל מעצב ומותג מתפעלים חנות דגל אינטרנטית. נוסף על פריטים מהקולקציה, יופיעו בעמודי המותגים גם סרטוני וידאו שיופקו בידי מערכת "הקטלוג" וכן מבצעים והנחות מיוחדות.
ב"קטלוג" מופיעים פריטים של כ-30 מעצבים ומותגים, רובם ישראלים, חלקם לא מכרו עד כה דרך האינטרנט. בין היתר, אפשר לבחון שם פריטים של רינה צין, חגית טסה, קסארה, הארטברייקר, פרנץ' קונקשן, בוניטה דה מאס וגם קרוקס.
חלק מהמותגים, כמו שומייקר וגרטרוד, ימכרו את הפריטים אונליין דרך "הקטלוג" באמצעות פייפאל ישראל בכל שעות היממה; אחרים, יובילו את המעוניינים לאתר רכישה משלהם, כמו נעלי בינגו; וישנם גם מותגים שיציגו ב"קטלוג" את הקולקציה שלהם למטרות חשיפה ולא ימכרו אותה אונליין, אך גם פריטים אלו יופיעו עם מספר קטלוגי, מחיר וטווח מידות.
טיפים לשילובי פריטים
האתר מאפשר חיפוש פריטים בחתכים שונים - לפי פריט, מעצב או מותג, פריטים חדשים, טרנדים (למשל: "ארוחת חג" או "שיק של יום חולין"), ופריטים בסייל. בכל קטגוריה כזאת אפשר לערוך חיפוש לפי תת קטגוריות כמו: צבע, מחיר ו"עם מה זה הולך". כל פריט מופיע כשלצידו מבחר המידות והצבעים שבמלאי.
"הקטלוג" ערוך ומוגש כמגזין אופנה אינטרנטי. כל מותג מנהל את העמוד שלו בעצמו, ואנשי "הקטלוג" משמשים כיד מסדרת, שמקטלגת את הפריטים לפי מגוון קטגוריות. בהתאם למעטפת המגזינית, יש בו גם תוכן: בכל עמוד פריט, הגולשים יקבלו שילובים וטרנדים שישתלבו עם הפריט לטוטאל לוק, ואף קישורים לכתבות נבחרות שעוסקות במעצבי הפריט, בטרנדים רלוונטיים או בפריטים דומים.
מחירים לדוגמא: נעליים 890-300 שקל, מכנסיים 940-279 שקל, 289-1,190 שקל, תכשיטים 400-80 שקל, חזיות 565-99.9 שקל.