שתף קטע נבחר

לזה חיכיתם? ניסאן מוציאה ג'וק על סטרואידים

היצרנית היפנית מעוניינת לבדוק האם הציבור מעונין בגרסה קיצונית וביצועיסטית של רכב הפנאי הקומפקטי. עם יחידת המנוע האדירה של ה-GT-R ושיפורי שלדה מקיפים, קשה להאמין שמישהו יתנגד

לא רק שם מוזר, אלא גם ביצועי על. ניסאן ג'וק הנמכר אצלנו בהצלחה מרובה, הוא אחד הדגמים היותר מקוריים על כבישי הארץ. רכב הפנאי בעל השם הייחודי והעיצוב המזוהה, קוסם לרוכשי מכוניות בקטגוריות שונות. החל מסופר-מיני, דרך קומפקטיות וכלה כמובן בפנאי. גם לחובבי הביצועים העניק הג'וק פתרון, בדמות גרסת-על עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש, המייצר לא פחות מ-190 כ"ס.

 

אלא שאם הכל יתנהל כשורה מבחינת צוות הפיתוח של המותג, גרסה זו תהפוך לחלשלושה אמיתית ביחס לגרסת R עתידית, עם יותר מ-500 כ"ס. שכן ניסאן החליטה לשתול את יחידת המנוע של ה-GT-R בחרטום הג'וק, להעביר אותו אינספור שינויים ייעודיים, ולייצר מה שעשוי להקרא רכב הפנאי-קומפקטי מפלצתי הראשון.

 

 

 

הג'וק R שגרסתו הסופית נמצאת עדיין בשלבי פיתוח, אימץ מספר מאפיינים שהגיעו היישר מהמכונית הספורטיבית ביותר שיש ליצרנית - או בעצם, לקונצרן ניסאן-רנו כולו - להציע. כולל כמובן מנוע ה-V6 בנפח 3.8 ליטר ו-530 כ"ס, הנעה כפולה מתוחכמת, תיבת שישה הילוכים מתקדמת, חישוקי "20 עם צמיגים רחבים במיוחד, ותא נוסעים שזכה לשני מושבי מירוץ עם רצועות בטיחות בעלות חמש נקודות עיגון, ואפילו מסך מגע בגודל "7.

 

"...הג'וק R מציגה לראווה שילוב של שתי המכוניות המלהיבות ביותר שקיימות בהיצע שלנו, ומדגישה את החדשנות הטכנולוגית שמניעה את ניסאן", כך אמר בכיר בניסאן-אירופה. למעשה הוא אומר כי השילוב בין היכולת הדינמית של ה-GT-R עם המראה הייחודי והמידות הקומפקטיות של הג'וק, עשויים לייצר נישה חדשה ומסקרנת במיוחד. עם זאת ראוי להזכיר כי גרסת ייצור של היצירה המרגשת הזו, תאבד את נקודת הזכות הגדולה ביותר של הג'וק - תג-מחיר מאד אטרקטיבי.

איך אוטו נולד, GT-R סטייל ()
איך אוטו נולד, GT-R סטייל
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מה דעתכם על הלוגו?
ויש אפילו ספוילר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים