ג'ימייל מתעדכן - דומה יותר לפייסבוק
תאימות לכל מסך, שיחות עם תמונות של החברים, חיפוש מתקדם יותר ועוד שינויים בג'ימייל - צפו בסרטון
המיילים בג'ימייל ייראו דומה מאוד לשיחות בפייסבוק, כך לפחות על פי סרטון ששכל הנראה דלף לרשת ומציג שינויים בממשק של שירות המייל של החברה. גוגל החלה לאחרונה לעדכן את המראה והפונקציונליות של כלל מוצריה על בסיס HTML5, ביניהם עמוד הבית הראשי שלה ו–Google Docs, ולהתאים אותם לצבעים ולמראה המינימליסטי של הרשת החברתית האחרונה שלה, גוגל+.
בוידאו הקצר, ג'ייסון קורנוול, מעצב חווית המשתמש בג'ימייל, מסביר שגוגל שאפה לשנות את המראה של הממשק על מנת להפוך אותו לפשוט ונגיש יותר. הממשק כעת דומה הרבה יותר לזה של גוגל+. אגב, סידור ויזואלי שכזה כבר זמין לשימוש עבור כל המשתמשים בתור ערכת נושא אותה תוכלו לבחור מתפריט ההגדרות של ג'ימייל. בנוסף, נראה כי כפתורי קיצורי הדרך שעד עכשיו הכילו כיתוב טקסטואלי, כגון "השב" או "מחק", כעת מאוירים.
התפריט כעת יודע להתאים את התוכן המוצג על המסך לגודל החלון, כך שאם תקטינו את החלון של הדפדפן, התוכן והתפריטים יתאימו את עצמם אוטומטית לגודל החדש. גם את הגודל של הוידג'טים ותפריטי הצד ניתן כעת לשנות. במידה וגודלו האמיתי של הוידג'ט חורג מזה שקבעתם לו, הוא יפתח לגודלו המלא ברגע שתעבירו עליו את הסמן של העכבר.
כמו כן, תוכלו להתאים את צפיפות המידע המוצג על המסך. אם תבחרו בתצוגה צפופה יותר יוצגו יותר הודעות דוא"ל על המסך בכל זמן נתון והתפריטים יתפסו פחות מקום. תצוגת תכתובות הדוא"ל נראת כעת יותר כמו שיחה בפייסבוק, עם תמונות של אנשי הקשר המשתתפים בשיחה ותיבות טקסט גדולות ובולטות יותר.
תיבת חיפוש חדשה תאפשר למשתמשים להתאים אישית את הפרמטרים של כל חיפוש אינדיבידואלי על מנת שתמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים. השינויים יוטמעו בתוך הממשק בהדרגה במהלך החודשים הקרובים, זאת על מנת לאפשר למשתמשים להתרגל ולהבין את העיצוב והאפשרויות החדשות, אמר קורנוול.