שתף קטע נבחר
 

היגיון יח"צני: יש מטוס בשמיים, אולי אקנה שעון

מטס הברייטלינג הראוותני בחופי ת"א עורר שאלה תמימה: מה הקשר בין צפייה במטוסים בשמיים לרכישת שעון בסכומי עתק? עבור אנשי השיווק התשובה פשוטה: הצרכנים רוצים לראות את עצמם מתחברים אל ההצלחה. אתם מתעניינים בצדק חברתי? אל תדאגו, המפרסמים לא פנו אליכם

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מטוסי ברייטלינג בחוף ת"א. לא בשביל הקורא הממוצע
צילום: עופר רוזנבאום
מומלצים