פיז'ו 207 מסיימת את חייה, 208 בדרך לכביש
הפרימיירה מתוכננת אמנם רק לתערוכת ז'נבה שתיערך במרץ 2012, אך תמונות ופרטים רשמיים על ה-208 החדשה כבר כאן. המתכון: פחות גדולה, פחות כבדה ופחות מזהמת. אצלנו בעוד כשנה
שוברים שיאים - פיז'ו תשווק בישראל שלושה דורות של מכונית סופר-מיני? פיז'ו הצרפתית חושפת את מחליפת ה-207, מכונית הסופר-מיני הוותיקה שהוצגה לפני כחמש שנים, תוך שהיא מחליפה את ה-206 שקדמה לה - ועדיין משווקת בישראל. בפיז'ו מרוצים מאד ממראה המכונית החדשה, וטוענים כי זכתה לעיצוב אנרגטי שאמור "לרצות את כולם". עם זאת, הצרפתים לא שוכחים להזכיר כי ה-208 תזהם משמעותית פחות מקודמתה, וכי תשווק החל מהרבעון השני של 2012 באירופה בגרסאות שלוש וחמש דלתות.
בלובינסקי, יבואנית פיז'ו (וסיטרואן) לישראל, אומרים כי הסופר-מיני החדשה תגיע בנובמבר 2012. הגרסאות המתוכננות: 1.2 ליטר עם 100 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית, 1.6 ליטר עם 120 כ"ס ותיבה אוטומטית רגילה, ויתכן שגם גרסת GTI עם מנוע 1.6 ליטר (156 כ"ס) ותיבת הילוכים ידנית.
בפיז'ו מציינים כי ה-208 תהיה קצרה בשבעה ס"מ ונמוכה בס"מ בודד מהמכונית המוחלפת, או במספרים ברורים יותר - 397 ס"מ לאורך, 146 ס"מ בגובה. למרות הקיצוץ באורך, בפיז'ו מבטיחים כי לברכי היושבים מאחור יהיו מעתה חמישה ס"מ נוספים של מרחב. במפתיע, למידת בסיס הגלגלים אין (בינתיים) זכר, אך המשקל דווקא זכה לאזכור 110 ק"ג בממוצע פחות, או החל מ-975 ק"ג.
ה-208 תשווק בחמש גרסאות שונות, ארבע מהן מצוידות במערכת עצור וסע. גרסת הדיזל החסכונית ביותר תפלוט 87 גרם CO2 לק"מ בלבד, תוך צריכת דלק מרשימה מאד של 29.4 ק"מ לליטר. לארסנל מנועי הבנזין יצטרפו שתי יחידות חדשות - בנפח ליטר ו-1.2 ליטר, שתיהן עם שלושה צילינדרים. המנוע החסכני מהשניים יפלוט 99 גרם זיהום לק"מ, עם צריכת דלק של 23.2 ק"מ לליטר. בפיז'ו אומרים כי 25% מהחלקים של המכונית הם "ממוחזרים או ממקורות טבעיים".