מתיחה אמצע-חיים עדינה: פולקסווגן פאסאט CC
ארבע שנים לאחר הצגתה, מציגה פולקסווגן תמונות ראשונות לגרסה עדכנית של ה-CC, מכונית יוקרתית המבוססת על הפאסאט המוכרת. באירופה כבר בפברואר הקרוב, אצלנו כנראה בסביבות הקיץ הבא
פולקסווגן פאסאט CC, דגם המבוסס על הפאסאט המוכרת אך מציג מבנה קופה ארוך משמעותית, זוכה בעדכון. ה-CC שהוצגה כדגם ביניים יוקרתי מתחת לפייטון לפני כארבע שנים, תערוך הופעתה בכורה בתערוכת לוס אנג'לס הקרובה, שתיפתח בעוד כ-10 ימים. בפברואר 2012 היא אמורה להתייצב באולמות תצוגה אירופים, ומספר חודשים מאוחר יותר תגיע גם לישראל.
- מסתמן: פולקסווגן יהפוך השנה לגדול מכולם
- פולקסווגן לא מוותרת לסוזוקי
- פולקסווגן ג'טה החדשה - החל מ-135 אלף שקל
בפולקסווגן אומרים כי הפאסאט זכתה בעדכוני עיצוב מלפנים ומאחור כ"צעד נועז לעבר קטגוריית היוקרה". בנוסף היא תציג יחידות תאורה קדמיות חדשות. בפולקסווגן אומרים כי מספר מערכות מתקדמות חדשות שפותחו בחברה, מצאו דרכן ל-CC, כמו מערכת לזיהוי סכנה ב"שטח מת" (Side Assist), מערכת המסייעת במניעת סטייה מהנתיב, מערכת תאורה אקטיבית ומערכת לזיהוי שלטי דרך. כמו-כן היא תשווק עם מערכת לזיהוי מצב עייפות ומשענות ראש מתכווננות לצדדים, ללא תוספת מחיר.
יחידות המנוע בהן תעשה ה-CC שימוש יציעו הספקים בין 140 (הדיזל הצנוע בחבורה) ל-300 כ"ס של הבנזין החזק מכולם. החסכונית ביחידות היא כמובן הדיזל, עם צריכת דלק ממוצעת של 21.2 ק"מ לליטר, ופליטת CO2 של 125 גרם לק"מ בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית. כל מנועי הדיזל ישווקו כסטנדרט עם מערכת עצור וסע, בעוד מנועי הבנזין יקבלו מערכת לאגירת אנרגיה המשתחררת בבלימה, ללא תוספת מחיר.