ורסאצ'ה השיקו קולקציה ב-H&M - מאות התנפלו
לקוחות רבים הגיעו הבוקר לסניף הרשת השבדית בקניון עזריאלי כדי להתרשם מהקולקציה של מותג העל ורסאצ'ה ל-H&M. ההשקה נערכה במקביל ב-300 חנויות בעולם
הדי המחאה הצרכנית לא הגיעו לעזריאלי: כ-200 חובבי אופנה נלהבים הגיעו הבוקר (ה') לסניף H&M בקניון כדי לקנות. האירוע: חנוכת הקולקציה של דונטלה ורסאצ'ה ל-H&M.
הליין המצומצם של מותג העל הושק בו זמנית ב-300 חנויות H&M בלבד ברחבי העולם, כולל החנות בת"א. ב-9:30 בדיוק הוכנסו הפשניסטים בקבצות מדודות למתחם סגור בחנות, שהוקדש לפריטי הנשים של ורסאצ'ה. חלקם המתינו במקום מ-6:00. לטענת הרשת, המדפים התרוקנו תוך 4 שעות.
הכניסה נערכה בקבוצות של 20, שהורשו לשוטט בטירוף במתחם במשך רבע שעה בלבד. באחת מפינות המתחם עמד כרוז שהכריז על הדקות שנותרו. בגדי הגברים לעומת זאת, לא נתחמו בבמתחם הנפרד, והקונים ממין זכר הורשו להיכנס לחנות ללא תור וללא מגבלת זמן.
מחיר הפריטים הותאם לסטנדרט העממי של הרשת השבדי. הפריט היקר ביותר בתצוגה, לדוגמא, הוא מעיל עור ב-1,499 שקל. אמנם מחיר גבוה ל-H&M, אך נמוך בהרבה מפריטים שנמכרים בחנויות ורסאצ'ה. בקולקציה: 40 פריטי לבוש לנשים ו-20 אקססוריז; ולגברים: 20 פריטי לבוש ו-10 אקססוריז. מוצעים למכירה גם פריטים לבית - שתי כריות בגדלים שונים וכיסוי מיטה עם הדפסים יפניים.
כמה מהפריטים אזלו כבר ברבע השעה הראשונה, לכמה מהדגמים היה ייצוג של כמה פריטים בודדים וכל הקודם - זכה. נכון לשעה 12:00, עדיין השתפל תור ארוך מול החנות. ב-13:00 נותרו בחנות לפי H&M: ,פריטים בודדים".
"הקולקציה ל-H&M היא המהות של ורסאצ'ה", מסרה דונטלה ורסאצ'ה בהודעה לעיתונות שפרסמה בחודש שעבר. "עבור שיתוף הפעולה הזה, שלפנו כמה מהפריטים האייקונים של ורסאצ'ה מהארכיונים, כמו גם מהקולקציות האחרונות. אני מחכה לראות כיצד הקהל הרחב של H&M יאמץ את הפריטים".