שתף קטע נבחר
 

אודי A1 ספורטבק - קטנה-יוקרתית-גדולה

המכונית הקטנה ביותר בהיצע של מותג היוקרה אודי, זוכה לגרסה מרווחת יחסית בעלת חמש דלתות. לארץ היא אמורה להגיע כבר ברבעון הראשון של 2012

מי צריך A3 כשיש A1 עם חמש דלתות? אודי, חטיבת היוקרה של קונצרן פולקסווגן, הציגה בסוף השבוע את גרסת החמש-דלתות של ה-A1 הקטנה, תחת השם "ספורטבק". המכונית החדשה תושק באירופה בתחילת 2012, ומיבואנית אודי, חברת צ'מפיון מוטורס, נמסר כי לישראל היא תגיע ברבעון הראשון של 2012. לקראת הגעתה, תפרסם היבואנית את היצע הגרסאות שישווקו בארץ ומחירן.

 

 

למרות תוספת שתי הדלתות, מידותיה של הספורטבק זהות לאלו של גרסת השלוש דלתות, למעט הבדל של מילימטרים בודדים בממדי הגובה והרוחב (שישה מ"מ, למען הדיוק). לטענת אודי, הבדלים אלה מספיקים כדי ליצור מרחב מעט גדול יותר ליושבים מאחור. אגב, מאחור מוצעים כסטנדרט שני מושבים בלבד, אך ביצרנית מציעים כאופציה ספסל אחורי בתוצרת "שלושה נוסעים", ללא תוספת תשלום.

 

היצע המנועים של הספורטבק מוכר מה-A1 "הרגילה", וממכוניות אחרות בקונצרן פולקסווגן: 1.2 ליטר טורבו-בנזין (86 כ"ס), שתי גרסאות של 1.4 ליטר טורבו-בנזין (122 או 185 כ"ס, כאשר הגרסה החזקה מצוידת במגדש-על ומגדש "רגיל"), שתי גרסאות של 1.6 ליטר טורבו-דיזל (90 או 105 כ"ס), ו-2.0 ליטר טורבו-דיזל (143 כ"ס). גם תיבות ההילוכים מוכרות היטב: שתיים ידניות (חמישה או שישה הילוכים), ורובוטית כפולת-מצמדים (שבעה הילוכים).

 

 

את תואר "הגרסה הספורטיבית" בהיצע הספורטבק, מקבלת גרסת ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין החזקה, הודות לביצועים נאים: האצה מעמידה מ-100 קמ"ש ב-7 שניות, ומהירות מרבית של 227 קמ"ש. את תואר "הגרסה הידידותיות לסביבה", קוטפות שתי גרסאות ה-1.6 ליטר טורבו-דיזל, כאשר הן משודכות לתיבה ידנית: לטענת היצרנית, צריכת הדלק המשולבת של שתיהן מסתכמת בליטר סולר ל-26.3 ק"מ.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אודי A1 - עכשיו עם חמש דלתות
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים