סוזוקי אינזומה: ערום, קטן, ובדרך לאירופה
לאחר שהוצג תחילה בשווקים שונים במזרח-אסיה, מביאה סוזוקי את הבייבי-בי-קינג גם לאירופה. עם 250 סמ"ק בלבד ובלי תחכום מיוחד, הוא יכול להתגלות כלהיט
לפני כחודש החלה סוזוקי בשיווק אופנוע בשם GW250, השואב השראה ממראה הפאוור-קרוזר הגדול, ה-B-King. אלא שסוזוקי מכרה אותו בתחילה רק במזרח-אסיה והודו, שווקים בהם אופנוע 250 מעוצב שכזה, יכול להתפס כיוקרתי בסביבה המוטורית המאד-צנועה. אבל בחיים הכל יחסי. שכן שוק הרכב הדו-גלגלי האירופי, שונה כמובן באופן מהותי מזה האסייתי.
והנה, כעת חושפת סוזוקי בברמינגהם את הגרסה האירופאית, תחת השם אינזומה (Inazuma), כינוי המלווה את משפחת האופנועים הערומים של סוזוקי במספר שווקים, בהתאם לשינוי במיקום הגיאוגרפי, האינזומה 250 אמור להציע מענה מוטורי למי שמחפש אופנוע בתקציב צנוע, האמור לתקוף (מלמטה) את הונדה CBR250 וקאוואסאקי נינג'ה 250 המצליחים, אך באותה מידה להציע אופנתיות בה הונדה CB250 אינו יכול להתהדר.
- דו"גרי: מגזין דו-גלגלי ברשת
האינזומה הקטן מציע מנוע שני צילינדרים מודרני, הזרקת דלק וקירור נוזל. נתוני התפוקה בגרסה האירופאית לא פורסמו, אך הגרסה לשווקי מזרח מייצרת 26 כ"ס ו-2.5 קג"מ. בהתחשב בתקני זיהום מחמירים יותר באירופה, יש להניח כי כאן יהיה ההספק המרבי נמוך במעט. לאינזומה שלדת צינורות פלדה בסיסית ומזלג דקיק ובלמי דיסק מלפנים ומאחור. מה עוד? צמיגי 110-80 מלפנים ו-140-70 מאחור על חישוקי "17, ולוח מחוונים בעל תצוגת LCD.
שיווקו של האינזומה בבריטניה יחל רק בסתיו 2012, עם תג-מחיר של כ-3,500 פאונד, כ-1,000 פחות מהקאוואסאקי המוזכר וכ-500 פחות מה-CBR של הונדה, המשווק אצלנו תמורת כ-35 אלף שקל. מחברת עופר-אבניר, יבואני סוזוקי לישראל, נמסר כי יש כוונה לייבא את האופנוע ארצה. תאריך יעד ותג מחיר צפוי, לא נמסרו.