מגדל משיקה קמפיין לחינוך פנסיוני
חברת הביטוח מגדל מעלה קמפיין בהיקף של שלושה מיליון שקל להגברת מודעות הציבור והבנתו את תחומי החיסכון הפנסיוני, באמצעות הפלטפורמות הדיגיטאליות של החברה
חברת הביטוח מגדל אינה ממתינה למימוש התוכניות הארוכות טווח של משרד האוצר להגברת החינוך הפיננסי והפנסיוני בישראל ומשיקה קמפיין בעלות של 3 מיליון שקל להגברת מודעות הציבור והבנתו את תחומי הפנסיה באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי במגדל, משה תמיר, חושף כי מחקרים שערכה מגדל העלו כי קרוב למחצית מבעלי החיסכון הפנסיוני בישראל, מעריכים את רמת הידע שלהם בתחום הפנסיוני כנמוכה או נמוכה מאוד וכי בעקבות עליית המודעות לנושא בעת האחרונה, כ-80% מהציבור מעוניינים לדעת יותר.
מהמחקר עולה עוד כי מרבית המרואיינים סבורים כי צריך להתחיל לחסוך בגיל מוקדם יותר מהגיל בו חסכו ומרביתם מעריכים שמקורות ההכנסה בפנסיה לא יספיקו למטרותיהם.
"אנחנו רואים מגמה גוברת של חיפוש מידע על תחומי החיסכון הפנסיוני באינטרנט", אומר תמיר. "בחצי השנה האחרונה גלשו 55% מבעלי החיסכון הפנסיוני באתרי האינטרנט הרלוונטים. 62% מהם חיפשו מידע אישי על הפנסיה שלהם ו 55% מהגולשים חיפשו מידע כללי בנושא פנסיה".
תמיר. 80% רוצים לדעת יותר
צילום: אסף שילה, ישראל סאן
מומלצים