הוסקוורנה מבטיחה דגם דו-שימושי חדש
הסטראדה החדש של הוסקוורנה עדיין נושא את התואר אב-טיפוס, אך תכניות הייצור כבר בקנה. עם מנוע המבוסס על ה-650 הוותיק של ב.מ.וו, הוא מבטיח להיות יותר קרבי, ופחות מתחנף
השנה הנוכחית תיזכר ללא ספק כשנה מלאת תנופה עבור יצרנית האופנועים הוסקוורנה. לצד ההיפר-מוטו נודה 900 החדש, חשפה השנה הציגה שני אופנועי-קונספט מעניינים: הראשון הוא ה-E-go החשמלי מתערוכת פרנקפורט. השני הוא המוהאב (Mohab) המדליק מתערוכת מילאנו האחרונה, כמחווה לסטיב מקווין. אלא שהוסקוורנה לא מסתפקת בכך, ובתערוכת פריז שנפתחה אתמול חושפת אב-טיפוס לאופנוע דו-שימושי חדש בשם סטראדה (Strada).
הסטראדה מבוסס על מנוע הסינגל הוותיק והמוכח של ב.מ.וו G650GS, שלטענת הוסקוורנה קיבל תוספת כוח מסוימת - מבלי לציין איזו בדיוק - ל-48 הכ"ס שהוא מייצר במקור. קו העיצוב החדש של דגמי היצרנית מתבטא גם בסטראדה עם משטחי צד אחידים המסתיימים בקו המזלג הקדמי. לפי מבנה המושב ומיקומו מעל מיכל הדלק, אפשר לזהות כוונות קרביות משמעותית מאלה של הב.מ.וו למשל, הכבד גם ב-כ-20 ק"ג מ-170 הק"ג ל ההוסקוורנה.
מאחור מצויד האופנוע בצמד מפלטים דשן תחת המושב, וסבל קטן לטובת השימושיות. מזלג קדמי הפוך ובשרני, ה דיסקים פרפריים, קליפרים מבית ברמבו וחישוקי שפיצים עם צמיגים דו-שימושיים, משלימים את החבילה.
בניגוד לקונספטים הקודמים של הוסקוורנה השנה, הסטראדה נראה הקרוב ביותר לייצור, ולא במקרה - שכן הוא אכן צפוי להגיע לאולמות התצוגה במהלך 2012.
הכתבה באדיבות אתר דו"גרי