נמשכת התקלה של אורנג' בדור 3
מנויי רשת אורנג' במרכז הארץ ממשיכים לדווח גם היום על קשיים בהוצאה וקבלת שיחות והודעות באזור המרכז, בשל בעיה ברשת הדור השלישי. החברה העבירה את רוב הלקוחות לדור 2 כדי שיוכלו לשוחח כרגיל, אך לא תתאפשר גלישה סלולרית
תקלה ברשת אורנג': מנויים מאזור המרכז מדווחים ל-ynet כי הם מתקשים גם הבוקר (ג') להוציא ולקבל שיחות ברשת הדור השלישי של אורנג', בעיקר באזור בני ברק, ר"ג, הרצליה וחולון. אתמול התלוננו מנויים על תקלה דומה בחולון, פ"ת, ראשל"צ ואזור קניון עזריאלי בת"א. מדובר בבעיה ברכיב באתר הרשת בגבעתיים בגללה מנויי אורנג' באזורים אלה הועברו לדור 2.
"מאתמול אחר הצהריים ישנם בעיות ברשת פרטנר אי אפשר להוציא או לקבל שיחות", כתבה ל-ynet לקוחת החברה. "הבעיה באה והלכה עד שעות הלילה. היום משעות הבוקר, כמעט ולא ניתן לקבל בכלל שיחות, לשלוח הודעות SMS
אנחנו נמצאים כרגע ברמת גן ,וכל מי שיש לו אורנג' לא מצליח להשתמש בטלפון הנייד שלו".
אורי מר"ג שמשרדו ממוקם בסמוך לקניון איילון סיפר ל-ynet: "שום שירות של אורנג' לא עבד בגלל תקלה באזור המרכז בשירות הלקוחות אמרו לנו שהתקלה היא ברשת דור 3, וכיוון שהתקשרנו, הורידו אותנו לדור 2 כדי שנוכל בינתיים לעבוד. מי שלא מתקשר אליהם - לא יכול לעבוד".
גם בבני ברק והרצליה מדווחים לקוחות: "יש בעיית קליטה בסארטפונים". מיכל מסרה ל-ynet: "אתמול התה תקלה דומה שנפתרה וחזרה ועכשיו שוב הטלפון פשוט לא עובד. התקלה חזרה אצלי בסביבות 11:30, אם כי ישנם אנשים שאמרו לי שאצלם הבעיה נמשכת לסירוגין מהבוקר".
בפרטנר מסרו אתמול ל-ynet כי אכן ישנה בעיה בדור 3, וכי הדבר נמצא בטיפול. היום נאמר כי הבעיה נמשכת ועקב כך, אין אפשרות לגלישה סלולרית. לקוחות דור 3 הועברו אוטומטית לדור 2 ואמורים לשוחח ללא בעיה. מי שחווה קשיים בשיחות צריך להעביר את הטלפון הנייד למצב אוטומטי.
מפרטנסר נמסר בתגובה: "במספר אתרים מצומצם באזור המרכז הרשת פעילה בדור 2, אין קושי בהוצאה וכניסת שיחות, אך ייתכן כי חלק מצומצם חווה האטה בגלישה"
עדכון: מפרטנר מסרו כי התקלה הסתיימה.