שתף קטע נבחר
 

הונדה בטוקיו: דו"ש קטן למתחילים

יצרנית האופנועים היפנית הציגה בטוקיו דגם דו-שימושי חדש, המחליף את ה-230 המוכר. הפעם הוא מודרני משמעותית מבעבר, ומיישר קו עם המתחרים

מתגעגעים לאופנועים דו-שימושיים זולים לקניה ותחזוקה, קטני-נפח וצנועי הספק, גרסאות מוקטנות של להיטי המכירות בשנות ה-80' דוגמת סדרות ה-XT ימאהה, DR של סוזוקי או XL מבית הונדה? האחרונה שיווקה כאן הרי למשך שנים מספר את האח הקטן של ה-XR הקרבי יותר, עם אוריינטציה לשטח ונפח של 250 סמ"ק. אופנוע שיוצר עד אמצע העשור הקודם, והוחלף על-ידי ה-CRF230L בעל השם המוטוקרוסרי, אך אופי נוח יחסית של דו"ש מקורר אוויר.

 

אם ככה, להונדה יש עבורכם את ה-CRF250L המחליף, שהוצג לאחרונה בתערוכת טוקיו. ולא סתם מחלף, אלא אחד שמנסה לפחות ליישר קו עם המקובל בתעשייה כיום - למעשה הוא מציע את המנוע של ה-CBR250, עם קירור נוזל, גל-זיזים עילי-כפול והזרקת דלק. ההספק המרבי עומד על 22 כ"ס, ארבעה כ"ס פחות מהיחידה המקורית. מלבד עיצוב מודרני יש גם מכלולים נוספים מתבקשים. למשל שלדת קורה-כפולה וזרוע אחורית מאלומיניום, מזלג הפוך מלפנים ודיסקי-בלימה פרפריים.

 

בהונדה לא פרסמו את מחירו של הדו"ש החדש, אך נראה כי בכל מקרה הוא מתעתד להתחרות ישירות בימאהה WR250R וקאוואסאקי KLX250, אשר מיובאים ארצה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים