שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו 6 גראן-קופה - כי מרצדס ואודי כבר שם

יצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית הציגה מתחרה נוספת בקטגוריה הצעירה, אותה ייסדה מרצדס עם ה-CLS המרשימה. אודי כבר שם, יצרניות אחרות מעניקות פרשנות משלהן, וכעת מצטרפת גם החברה הבווארית. למי שממש חייב להרשים

מרצדס ואודי, אתן לא לבד. ב.מ.וו חושפת את סדרה 6 גראן-קופה, מכונית יוקרה גדולת מידות בעלת מבנה סדאן-קופה עדכני - תצורת מרכב שנויה מעט במחלוקת אותה עליה חתומה למעשה מרצדס עם ה-CLS הענקית. המתחרה החדשה בקטגוריה, הכוללת גם את אודי A7, עושה למעשה שימוש בפלטפורמת סדרה 5, עם שינויים הנדרשים מהמרכב יוצא הדופן. בסיס הגלגלים הוארך ב-113 מ"מ עקב מגבלת מרווח הראש מאחור, ותא המטען זכה אף הוא למידות נדיבות. אחרי הכל, 460 ליטר מחוייבי המציאות, אם אתם מעוניינים לדחוס שתי ערכות גולף מלאות.

 

 

לעומת ה-5 עליה היא כאמור מבוססת, כמו סדרה 6 למעשה, הגראן-קופה הגדולה נמוכה יותר (139 ס"מ בלבד), ואורכה עומד על חמישה מטרים שלמים ועוד שבעה מ"מ. בסיס הגלגלים המוארך אגב, עומד על 297 ס"מ. די והותר עבור משווקי ב.מ.וו כדי להגדיר את המכונית כ-4+1. משפחתית של ממש, במילים אחרות.

 

רשימת המנועים אותה תציע הגראן קופה בחרטומה, מרשימה כצפוי. גרסת העל תהיה ה-650 עם מנוע V8 בנפח 4.4 ליטר, בנזין כפול מגדשים שמייצר לא פחות מ-450 כ"ס. נתונים שיאפשרו לו להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 4.5 שניות בלבד, ולהגיע למהירות המרבית המוגבלת (250 קמ"ש) בזמן שיא. הורדת המגבלה הזו תאפשר ללא ספק לגרד את ה-300, משני הכיוונים. ב.מ.וו תציע גם מנוע 3.0 ליטר עם שישה צילינדרים בשורה, דיזל או בנזין. הראשון עם 320 כ"ס ו-5.4 שניות ל-100 קמ"ש, השני עם 313 כ"ס ו-5.4 שניות זהות. כמובן שגם שני אלה יאיצו ל-250 הקמ"ש ה"ההתנדבותיים" של תעשיית הרכב הגרמנית ללא כל בעיה.

 

השקת ה-6 גראן קופה אצלנו, מתוכננת לחודשי הקיץ הראשונים של 2012.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ב.מ.וו 6 גראן-קופה - כי סדרה 6 לא מרשימה מספיק?
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים