שתף קטע נבחר

יבואנית וולוו מהדקת את הניהול המשפחתי

היבואנית תהפוך לחברת אחזקות, שתפעל בשלושה תחומים עיקריים: רכב, נדל"ן והשקעות. בראש חטיבת הרכב יעמדו אבנר קז ואור שחר - בניהם של הבעלים

יבואנית וולוו, הונדה ויגואר חוזרת לניהול משפחתי. חברת מאיר, בשליטת הגיסים ישראל קז ויעקב שחר, מודיעה על שינויים ארגוניים, שיביאו להפיכתה לחברת אחזקות. בראש החברה יעמדו קז, שחר ועוזי מור - מנכ"ל קבוצת מאיר בשנים האחרונות.

 

בחברת האחזקות החדשה יהיו שלושה מוקדי פעילות עיקריים: רכב, נדל"ן והשקעות. בראש חטיבת הרכב יעמדו אבנר קז, בנו של ישראל, ואור שחר - בנו של יעקב. השניים ישמשו כיושבי-ראש. הפעילות של חברת מאיר בתחום הרכב כוללת את יבוא מותגי הונדה (מכוניות ואופנועים), וולוו ויגואר, יבוא משאיות וולוו, מיצובישי ורנו, יבוא ציוד מכני כבד של וולוו והונדה, מפעל הרכבת האוטובוסים "מרכבים", חברת ההסעות "קווים", וחברת השכרת הרכב "הרץ".

 

למנכ"ל חטיבת הרכב ימונה תומר כהן, כיום סמנכ"ל ההשקעות בחברה, אך תחת אחריותו תהיה רק הפעילות בתחום המכוניות - כלומר הונדה, וולוו ויגואר, וכן ייבוא משאיות וציוד מכני כבד. על פעילות הנדל"ן יופקד תחת רום שחר, בנו של יעקב, וחטיבת ההשקעות תנוהל על ידי ישראל קז, יעקב שחר ועוזי מור.

 

מי שלא מוצא את מקומו במערך המשפחתי החדש הוא אורי גלבוע, המנהל הדומיננטי של חטיבת המכוניות הפרטיות כיום, שהחליט לפרוש מהיבואנית בעקבות השינויים, לאחר 12 שנים בחברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יעקב שחר, בעלי חברת מאיר
צילום: יובל חן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים