רוצים להגיע לאצטדיון המושבה? תחשבו שוב
מגרש הכדורגל החדש והמרשים שהוקם בפתח תקווה אולי עונה על צרכי המשחק, אבל לא על צרכי האוהדים. רמזור בודד וקצר בכניסה, נתיב יחיד ביציאה, פקקים של 40 דקות ועצבים, המון עצבים. חבר העירייה, אורי אוהד: "זו קטסטרופה ובושה"
מעל 200 מיליון שקלים הושקעו בבניית האצטדיון החדש בפתח תקווה, אך לאחר הרצתו במספר משחקי ליגה, ניתן להבחין בקלות על הצרה הצרורה שמחכה לאוהדים בדרך, לאו דווקא במשחק עצמו, אלא כאשר אלפי הצופים מנסים להגיע אליו או לצאת ממנו.
ynet ספורט מסכם שנה:
כל מי שמנסה להגיע מהעיר פתח תקווה לאצטדיון נאלץ לעבור רמזור בודד איטי במיוחד שיכול במקסימום 'להעביר' ארבעה כלי רכב את הצומת, כל זה במידה שכלי רכב אחרים לא מנסים לעקוף מהנתיבים שליד, המורים להמשיך ישר.
החלמאות מתעצמת עוד יותר בסיום המשחק. נתיב בודד מספק יציאה לאלפי כלי הרכב וגורמים לפקק אדיר. "מעל 40 דקות לקח לנו לצאת מהחניון", סיפר ל-ynet ספורט אחד האוהדים שנכח במשחק בין הפועל פ"ת למכבי חיפה השבוע, לשם הגיעו 8500 צופים.
"מכוניות רבות מנצלות את המדרכה הנמוכה, ומנסות לחתוך את התור הארוך לצאת מהחניה. זה כמעט גרם לכמה תאונות. הציבו שוטר שיזרים את התנועה, אך חוץ מלנופף ביד כדי להמשיך את הזרימה, הוא לא עשה כלום והתעלם מכל עבירות התנועה של רכבים שהגיחו מהצדדים", הוסיף.
עוד אחד שלא התעלם מבעיה זו, הוא חבר המועצה אורי אוהד, יו"ר סיעת שיא, שהגיש בקשה חשובה לראש העיר, איציק אוחיון לקיים דיון דחוף בעניין ולפתור אותה במהרה. "את דרכי הגישה והיציאה אל האצטדיון וממנו אין דרך להגדיר אלא כקטסטרופה ובושה", אמר אוהד במכתבו לראש העיר.
אוהד הוסיף: "איך ייתכן שמהנדסים שתכננו את המתחם לא נתנו את הדעת לנושא כל כך רגיש וחשוב? איך ייתכן שהיציאה מהאצטדיון לוקחת כשעה וגורמת לצופים שהגיעו לאצטדיון כדי לרוות נחת והנאה, לצאת מהמתחם ולקלל, פשוטו כמשמעו".
יש לציין כי אין זה החלמאות הראשונה שבה נתקלים באצטדיון החדש. עוד לפני שריקת הפתיחה הראשונה, העלה אתר ynet ספורט את הבעיה, כי ספסלי הקבוצות מסתירות לארבע שורות של צופים לראות את המשחק. בעקבות כך, הוסרו הספסלים, והשחקנים והמאמנים יושבים כעת בין הקהל, כאשר גדר קטנה זמנית מפרידה ביניהם.