הביטו בה: פורשה חשפה דור שלישי לבוקסטר
גרסה מעודכנת למכונית הספורט הדו-מושבית, נחשפה בתמונות ופרטים ראשונים, עם פחות משקל ויותר סוסים. תחילת שיווק גם בישראל: אפריל הקרוב. המחיר: החל מ-485 אלף שקל
פורשה פרסמה תמונות רשמיות ראשונות של הבוקסטר, מכונית הספורט הקטנה והזולה (יחסית) שלה. הבוקסטר הדו-מושבית, שתמשיך להציע גג בד מתקפל ולא גג קשיח, תשווק באירופה - ובישראל - החל בחודש אפריל הקרוב. מנכ"ל פורשה-ישראל, שי דואני, מסר כי מחיר הגרסה הזולה ביותר עם תיבה ידנית, יעמוד על 485 אלף שקל. דגם ה-S החזק והספורטיבי יותר, יעלה החל מ-588 אלף שקלים.
עוד בערוץ הרכב של ynet:
- כבר לא מדע בדיוני: כך תעקוב אחריכם המדינה
הדגם הבסיסי מצויד במנוע בוקסר בעל שישה צילינדרים, המספק 265 כ"ס מנפח של 2.7 ליטר, ומשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים רובוטית כפולת-מצמד (PDK בשפת פורשה). המנוע המרכזי מניע את הגלגלים האחוריים, מאיץ את הבוקסטר מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.7 שניות, ומאפשר תצרוכת דלק ממוצעת של 13 ק"מ לליטר, כך נתוני היצרנית.
הגרסה החזקה יותר, בוקסטר S, מצוידת במנוע 3.4 ליטר עם 315 כ"ס, אף הוא בוקסר שישה צילינדרים. יחידת כוח זו, שתוצע עם אותן תיבות הילוכים, תאיץ את ה-S מעמידה ל-100 קמ"ש תוך חמש שניות בדיוק, ותציע תצרוכת דלק מוצהרת של 12.5 ק"מ לליטר. לשיפור בתצרוכת הדלק (כ-15% בהשוואה לדור הקודם) ובביצועים, אחראים מלבד תוספת הכוח גם מרכב קל מבעבר, ושימוש בהיגוי אלקטרו-מכני.
מפורשה נמסר כי למרות שהעיצוב מזכיר מאוד את הדור היוצא, הבוקסטר החדשה היא מכונית חדשה לחלוטין, עם פלטפורמה חדשה וממדים שונים. הגרמנים מבטיחים בין היתר כי נתוני מידות בסיס הגלגלים, מפסק הסרנים והמרווח בתא הנוסעים, גדלו כולם, אם כי אין בשלב זה נתונים מדוייקים. פרטים נוספים על הבוקסטר החדשה צפויים בסמוך להשקתה.