הנחש מכיש שנית
לא שהיה חסר לה כוח, אבל עכשיו יש לוייפר יותר
כשאתה רוצה לשפר מכונית ספורט אתה יכול להוסיף כוח, להוריד משקל או לשפר התנהגות" מסביר לארי ליונס, סגן נשיא קרייזלר ומוסיף "אנחנו עשינו את שלושת הדברים האלה". הגרסה החדשה של הוייפר שמכונה כרגיל,10- RT ,נחשפה כרגיל בתערוכת דטרויט כשנת דגם 2003 והיא קלה, וחזקה יותר. לא שהיה חסר לה פעם כוח אבל בקרייזלר החליטו להגדיל את מנוע ה-V10 ל-8.3 ליטר והוא מייצר כעת 500 כ"ס שעוברים לצמיגים רחבים מבעבר עם חישוקי "19 גדולים ("18 בעבר). כדאי להבין שבמידות האמריקאיות זה גם מעלה נקודה יחצ"נית משעשעת שמכונה: 500/500/500. כלומר, מנוע בנפח 500 אינץ' קובייתיים, עם הספק של 500 כ"ס ומומנט של 500 ליברה לרגל. אם זה לא מרגש אתכם אז תדעו שהוייפר היא היחידה בעולם עם שילוב מספרים שכזה.
דומה אבל שונה
הוייפר החדשה לגמרי, כך קרייזלר, מבוססת מבחינת מראה על הוייפר GTS/R, שהוצגה אשתקד בתערוכת דטרויט. מכסה מנוע מונמך עם כונס אוויר קטן, כנפיים ופגושים שונים מביאים לוייפר מראה מעט שונה ועדכני יותר אם כי אי אפשר לטעות במוצא. המכונית הכוחנית הזו עדיין נראית וייפר מכל זווית. תא הנוסעים נאה ומעודן יותר מבעבר עם לחצן התנעה ומושבים שהגיעו, כך קרייזלר שוב, ממכוניות המירוץ המצליחות של החברה. המכונית הפעם פתוחה לגמרי ללא הקשת האחורית שהייתה לדגם המקורי. בינתיים הוצגה המכונית בגרסה פתוחה בלבד אם כי יש לשער שהקופה תגיע בעתיד.
היסטוריה מקוצרת
המכונית החדשה תגיע לאולמות התצוגה באוגוסט 2002 כדגם 2003. הוייפר הוצגה לראשונה ב-89' כמכונית תצוגה. אף אחד לא האמין שהיא תגיע לייצור אבל קרייזלר עשתה זאת והחייתה עמה את המותג דודג', ואת הקונצרן כולו. מבחינת תפיסת הקהל הפכה קרייזלר בזכות הוייפר ליצרן דינמי. ב-92' היא הופיע בגרסה הסופית שהוצגה שוב בדטריוט. ב-96' נוספה גרסת ה-GTS הסגורה. בסך הכל נמכרו עד היום 14,000 וייפרים, מספר גדול ללא ספק.