שתף קטע נבחר

פולאריס: כנראה שהרייזר לא היה מספיק פראי

יצרנית כלי הפנאי פולאריס החליטה להעביר את הרייזר החזק והמהיר מכולם, עוד מקצה שיפורים. בין היתר עם גרסה ארבע מושבית

לרייזר של פולאריס שמור מקום של כבוד בהתפתחות טרקטורוני ה-Side-By-Side הפופולרים, אלה שנחשבו עד להגעתו לכלים אפרוריים למדי. הרייזר לקח את הקטגוריה למחוזות האקסטרים, עם פחות מקום למטען, יותר כוח ומרווח גחון משופר, ולמעשה היה מעין מיני-באגי.

 

 

עוד בערוץ הרכב של ynet:

 

בפועל יצרה פולריס נישה חדשה של כלי פנאי, אשר דחפה את המתחרים לנסות ולענות עם כלים דומים, כשהיא עצמה מגיבה לכלים מעניינים - כמו למשל הקומנדר של קאן אם, אשר הביא כתגובה את הרייזר הארבע-מושבי. וכאשר החליטה ארקטיק קט לשגר את הווילדקט (חתול בר), מגיבה כעת פולאריס עם הרייזר XP.

 

מה השתנה? בעיקר שיפורים. הרייזר הבכיר זכה למתלה קדמי חדש בעל זרועות ארוכות יותר, בולמי Fox מתכווננים ללא כלי עבודה ייעודיים, וחישוקים חדשים. גרסת ארבע המושבים של ה-900 שנוספה השנה, גדולה בהשוואה לגרסת הדומה של הרייזר 800. בסיס הגלגלים מציע כעת 11 ס"מ נוספים, וכך גם האורך הכללי. ממד הגובה צמח אף הוא ב-9 ס"מ.

 

 

מרווח הגחון גדל ב-2.5 ס"מ (כמעט 32 ס"מ!) ומהלך המתלים גדל במספר ס"מ בשני הקצוות. נתון המשקל לא יכול היה להמלט משינויים אלה, והרייזר החדש כבד ב-61 ק"ג מקודמו. יחידת המנוע נותרה דו-צילינדרית מוזרקת בנפח 875 סמ"ק, עם הספק של 88 כ"ס. מחירו של הרייזר 900 הבסיסי עומד בחו"ל על 16 אלף דולר, גרסת ה"נוסעים" יקרה ב-2,000 דולר.

 

וכעת לחדשות הרעות. בניגוד לגרסאות אחרות, את הארבע-מושבית לא ניתן לשווק בישראל, מכיוון שלפי הגדרות משרד התחבורה, טרקטורון משא ארבע-מושבי הוא חיה לא-חוקית. לעומת זאת, הרייזר 900 הדו-מושבי ממתין לאישור תקנות יבוא רכבים ספורטיביים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים