אודי TT-RS פלוס: כש-340 כ"ס לא מספיקים
שנתיים אחרי הצגת ה-TT החזקה ביותר, מציעה היצרנית גרסה חדשה וחזקה עוד יותר. עכשיו עם 360 כ"ס והנעה כפולה. עדיין לא ברור אם תשווק בישראל
אודי תציג בתערוכת ז'נבה את ה-TT-RS פלוס, גרסה חזקה עוד יותר לספורטיבית שהפכה לאייקון עיצובי. שש שנים אחרי שהושקה לראשונה ושנתיים בדיוק אחרי גרסת ה-TT-RS המקורית, זוכה הדגם הבכיר במשפחת ה-TT לתוספת כוח של 20 כ"ס ו-1.6 קג"מ. אלה יביאו לשיפור ביצועים, שיעמדו בגרסה הרובוטית על 4.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ועל 280 קמ"ש מרביים (מוגבלים אלקטרונית). הדגם הידני, עם שישה הילוכים במקום שבעה ב-S טרוניק, יאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.3 שניות.
ה-TT-RS פלוס מציגה את הביצועים המרשימים תודות למנוע טורבו-בנזין, יחידת 2.5 ליטר עם חמישה צילינדרים, 360 כ"ס (לעומת 340 בדגם הרגיל) ו-47.4 קג"מ (לעומת 45.8). היא מצוידת בהנעה כפולה-קבועה, ומציגה משקל עצמי נמוך יחסית למכונית מסוגה - 1,450 ק"ג בלבד. מחיר הגרסה החדשה, שעדיין לא ברור אם תשווק בישראל, יעמוד על כ-60 אלף יורו בגרמניה (כ--300 אלף שקל לפני מסים בארץ) לקופה. הרודסטר בעל הגג הנפתח תעלה בגרמניה כ-6% יותר.