שתף קטע נבחר

 

קמפיין: קרנף טרויאני

ארגון הפועל להצלת קרנפים מהכחדה יצר קמפיין יוטיוב מעניין שמציב מראה מול פני הגולשים: איך אנחנו באמת מעבירים את זממנו ברשת?

ארגון "Forever wild" הפועל להגנת קרנפים יצר קמפיין יוטיוב גאוני בשם, "YouTube Intervention" (התערבות ביוטיוב). הקמפיין נשען על תובנה אומללה למדי: רוב האנשים טוענים שאין להם זמן להתעסק בדברים החשובים, ועם זאת, דומה שיש להם המון זמן לצפות בסרטונים ויראליים או חמור מכך, סרטוני חתולים.

 

בהתבסס על התובנה ועם תקציב אפסי, פוראבר ווילד החליטו לשלב בתוך הסרטונים הוויראלים מידע על פעילות הארגון. במשך שבועיים, הארגון הוריד כשישים סרטונים נצפים ברשת, ערך אותם מחדש ושילב בתוכם קטעי וידאו העוסקים בקרנפים. הסרטונים הטרויאנים כפו על הגולשים להתעמת עם האמת: איך באמת הם מעדיפים להעביר את הזמן שלהם ברשת.

 

כדי בכל זאת לנצל לטובה את הזמן שגולשים נמצאים ברשת, הקמפיין מזמין את הגולשים לחתום על עצומה שקוראת לממשלה לפעול להגנת הקרנפים, שנמצאים בסכנת הכחדה. על פי התיאור הסרטון, הסרטונים שהארגון העלה צברו למעלה משלוש מאות אלף צפיות, 11 אלף לייקים בפייסבוק וכמות החתומים על העצומה גדלה ב-400%.

  

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים